Bjoernstad Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Vet ikke helt hvor interessant det er med disse dyre-bildene. Men jeg tok tilfeldig katta på fersken i dag å, denne gangen med fugl istedenfor mus. Syns det ble litt "wild-life" følelse over bildene, så jeg legger dem nå ut. Bildene er croppet. Bilde 1 har jeg ordnet muren oppe til venstre. Ellers justert litt farger og kontraster. Følte at det ikke passet seg med ramme på disse bildene. _bilde1_ _bilde2_ Forminsket originaler Endret 8. juli 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fine bilder. Tenk at den ellers så søte katten er et rådyr og en drapsmaskin Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fine bilder. Tenk at den ellers så søte katten er et rådyr og en drapsmaskin 6455245[/snapback] Du ble vel ikke sjokkert? Katter er jo de perfekte rovdyrene. Mange katteelskere har reagert med skrekk når de har funnet ut det. Godt skutt, forresten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Katten ble tatt på fersken der. Veldig bra bilder. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Likte disse - artig å se denne siden av katter også Som tidligere katteeier kan jeg bekrefte at de spiser andre dyr. I bøtter og lass - men det er jo mye av sjarmen med katter at de er skikkelige rovdyr (sjekk kattetenner i forhold til hundetenner f.eks.) i tillegg til å være noen kosepuser. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Fine bilder. Tenk at den ellers så søte katten er et rådyr og en drapsmaskin 6455245[/snapback] rådyr eller rovdyr? Veldig stilige bilder, likte bilde nr 2, hvor katten liksom skjønner at den er oppdaga, å har den fjæra i munnen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har du ikke bilder av en mus/rotte som blir spist? Eneste kattene ikke spiser er fjærene/pelsen og tarmene Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Har du ikke bilder av en mus/rotte som blir spist?Eneste kattene ikke spiser er fjærene/pelsen og tarmene 6466654[/snapback] Har ingen hvor han spiser musa, bare når han leker med den. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kule bilder Skal se om jeg kan få et bilde av pusen min mens han hopper rundt etter sommerfugler i hagen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå