cagloe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei Vurderer å kjøpe ny mobil og har festet meg litt ved Nokia 6233 og N72 (som kommer snart og er en N70 uten 3G). Spørsmålet er bare hvor store forskjellene på disse egentlig er. De viktigste forskjellene for meg blir: N72 - Lavere oppløsning på skjerm - Symbian OS (Series 60) 6233 - Bedre oppløsning på skjerm (muligens litt mindre størrelse?) - Ikke Symbian (Series 40) Er det noen som har erfaring med både Symbian og det som 6233 leveres med? Hvordan er forskjellene mellom e-postklientene i funksjon og interface? Hvordan er forskjellene mellom kalenderene i funksjon og interface? Hvor stor betydning får den høyere oppløsningen på 6233? Hva ville du valgt? Cwn Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har sett litt på 6233 selv, og tatt på den. Den har mye bedre taster enn N70, skla du ringe mye eller skrive mange sms er det noe å tenke på. Valget mitt er mellom 6233 og N80, har en 6280 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå