Gå til innhold

Xbox 360 - red ring of light

Anbefalte innlegg

Garantert at noen andre har vært bort i dette problemet, men fant ikke noen gode emner om det her.

Problemet mitt er at xbox 360'en min har streiket, slik som 90% av alle andre xbox 360'er¨på hver sin måte. Problemet er at the ring of light lyse rødt på 3 av stripene, 1,3 og 4. Altså hardwarefeil. Har letet etter i andre forumer og plass for å finne ut av det, men ikke direkte hjelpende. :hrm:

Har brukt instruktene til microsoft for å fikse akkurat dette problemet, men det virket ikke. Satt en god stund i telefonen med en svensk supportman for xbox med pc problmer, bomba. Han skulle sende en veske eller noe og Xbox 360'en min sko bli sendt for fiksing. Gud bevare kor langt tid det kan ta. :ermm:

Hvordan har andre folk(noen av dere forhåpenligvis) gjort når de har kommet borti dette problemet? Har dere bare sendt tingen til butikken igjen og fått ny eller har dere gjort noe liknende det jeg har gjort? Hvis dere har gjort som meg, hvor langt tid tok det og kostet det noe å få fikset(skal ikke det da etter som jeg vet).

Dette er et litt langt og kjedelig innlegg, men jeg trenge litt info på dette området. Takk for dere som svarer seriøst og godt :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste måten er å få fixa maskinen ja.

Kommer an på hvor sentralt du bor men tar ca 2 dager fra du ringer til du får eska på døra.Hos meg så fikk jeg eska+at de tok med seg maskina samtidig.

Tilsammen tok det 8 arbeidsdager fra jeg ringte til jeg fikk NY maskin levert hjemme.Tar lengre tid hvis de vil levere DIN maskin tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...