Gå til innhold

Xbox 360 - red ring of light


Anbefalte innlegg

Garantert at noen andre har vært bort i dette problemet, men fant ikke noen gode emner om det her.

 

Problemet mitt er at xbox 360'en min har streiket, slik som 90% av alle andre xbox 360'er¨på hver sin måte. Problemet er at the ring of light lyse rødt på 3 av stripene, 1,3 og 4. Altså hardwarefeil. Har letet etter i andre forumer og plass for å finne ut av det, men ikke direkte hjelpende. :hrm:

 

Har brukt instruktene til microsoft for å fikse akkurat dette problemet, men det virket ikke. Satt en god stund i telefonen med en svensk supportman for xbox med pc problmer, bomba. Han skulle sende en veske eller noe og Xbox 360'en min sko bli sendt for fiksing. Gud bevare kor langt tid det kan ta. :ermm:

 

Hvordan har andre folk(noen av dere forhåpenligvis) gjort når de har kommet borti dette problemet? Har dere bare sendt tingen til butikken igjen og fått ny eller har dere gjort noe liknende det jeg har gjort? Hvis dere har gjort som meg, hvor langt tid tok det og kostet det noe å få fikset(skal ikke det da etter som jeg vet).

 

Dette er et litt langt og kjedelig innlegg, men jeg trenge litt info på dette området. Takk for dere som svarer seriøst og godt :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto noe hjelpenede i den tråden. Men virke ikke ut som det hele blir sett alvorligt på. At det hele kan ta mellom 10 til over en måned for å bli fikset. Posten er forstålige, men resterende mellom landingene og tiden som blir brukt der.

 

Kor langt tid tar det foreskempel å få denn evesken/bosken som xboxen skulle oppi? Burde vært en bestemt tidsluke på kor langt tid det skal ta. Skal være unødvendig å måte vente opp til en måned for å få fikset det. Dette er ikke ut til å koste noe, som er bra og skulle bare mangle :p

Lenke til kommentar

Ser ikke korfor dark by design føle før å kalle meg en tosk, men ska la han leve i sin egen lille verden.

 

Xeran2, har testet akkurat d du gjorde mange ganger, bare en gang startet den fint igjen men etter ikke 5 min en gang så datt eg tilbake til samme punkt. Hadde håpet at d var bare så lett og så kunne eg bare kost meg videre med Xboxen min.

Lenke til kommentar
Xeran2, har testet akkurat d du gjorde mange ganger, bare en gang startet den fint igjen men etter ikke 5 min en gang så datt eg tilbake til samme punkt. Hadde håpet at d var bare så lett og så kunne eg bare kost meg videre med Xboxen min.

 

Da har jeg kanskje grådig flaks, enten det eller så kutter min også ut snart..

 

Bank i bordet :dontgetit:

Lenke til kommentar
I ditt tilfelle virket det ut som du var veldig heldige og at det gikk raskt. Folk flest er ikke heldige og må dermed vente 2-3 uker, som eg tror eg og oppleve.

6455226[/snapback]

Ja lykke til. Bor du på en utpost i Arktis der det leveres post et par ganger i året eller noe? Selvfølgelig tar det ikke uker å få tilsendt noe så banalt som en eske selv om du måtte bo et sted der budfirmaer ikke henter/leverer Xboxen på døren slik de aller fleste slike returer blir håndtert.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Kan ihvertfall meddlee det at boxen min inntok det herrens land Tyskland 07.06.06. Eg håper det går kjappt og at eg har boksen i begynnelsen av neste uke ( FRIUKE ) :whistle:

6463953[/snapback]

 

 

føler med deg nå som jeg har hatt 360 i en uke med oblivion og fight night er jeg strålende fornøyd! :D på rommet er det veldig høy temperatur den klarer seg fint den..:)

Lenke til kommentar

D med 90% tingen er noe eg har tatt fra en IGN rapport eg fikk høre om, da gikk 90% av alle Xbox360'ene, så eg sa d kanskje i litt feil mening, beklage d da.

 

UPS folkene stakk innom i dag og dro xbox'en min ut av mine klor og stakk avgårde. De sa d skulle ta en uke's tid. Da får man vel håpe de har rett i d de sa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...