dragon Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe ny pc, men er det kanskje lurest å vente til over nyttår? Kommer prisene til å falle på hardware? Eller kommer det nye produkter som er verdt å vente én mnd på? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Prisene kommer selvsagt alltid til å synke litt og litt, men noen drastisk pirssenking blir det nok ikke. Så vidt jeg vet, er det heller ikke noe særlig spess å vente på som kommer rett over nyttår. Jeg vet ikke når AMD slipper sin Hammer? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Prisene kuttes venligvis rett over jul, med å vente. I januar kommer offisiell lansering av 0.13 micron Pentium 4 (2 + 2.2GHZ), DDR hovedkort for P4 og Athlon XP 2000+. Nvidia kommer også med ny skjermkort i januar så der skjer endel. AMD's hammer kommer neste høst/jul... dersom det ikke blir mer forinkelser... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Ved nylanseringer hører det også med prissenking på de produktene som blir erstattet. Som regel er det de dyreste utgavene (P4 2GHz, GF3Ti500, XP1900+ osv.) som får størst priskutt. Telcontar Lenke til kommentar
dragon Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Høres lurt ut å vente med å kjøpe pc til over nyttår (får ikke komponentene til jul alikevel, da butikkene venter leveranse) Kanskje min kongepc blir billigere nyttår 2002, men da er den ikke lengre en kongepc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå