Gå til innhold

hente ut data fra en sata disk?

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har det seg slik at pc'en min har tatt kvelden (den er død og vil ikke starte).

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få hentet ut vktige data fra harddisken min, forutsett at det ikke er den som er ødelagt såklart. Har mange sanger og bilder som jeg skulle ha brennt ut på cd og hatt me meg på ferie. ;)

Har tilgang til en annnen eldre maskin der hovedkortet bare støtter sånn IDE tilkobling :hmm:

Er eneste mulighet for å få ut data fra min harddisk å finne en en pc som har SATA tilkobling på hovedkortet? :hmm:

Hilsen en med lite erfaring innenfor lagringsmedier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Nå har det seg slik at pc'en min har tatt kvelden (den er død og vil ikke starte).

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få hentet ut vktige data fra harddisken min, forutsett at det ikke er den som er ødelagt såklart. Har mange sanger og bilder som jeg skulle ha brennt ut på cd og hatt me meg på ferie. ;)

Har tilgang til en annnen eldre maskin der hovedkortet bare støtter sånn IDE tilkobling :hmm:

Er eneste mulighet for å få ut data fra min harddisk å finne en en pc som har SATA tilkobling på hovedkortet? :hmm:

Hilsen en med lite erfaring innenfor lagringsmedier

6454987[/snapback]

Ja det enkleste er nok å finne noen med pc med sata og plugge den i og brnne ut di dataene som du har bruk for..

finnes også noen Hardiskkabinetter som du kan putte sata disken i, og så kobler du kabinettet til en usb port i pcen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...