Hk1 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hei! har tenkt å sette på ett sete eller en pute eller no er så ubehagelig å sitte rett på benken har du noen forslag til ossen jeg burde gjøre dette?? ett bilde av en makan båt Lenke til kommentar
d4d Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Biltema har puter til båt, men om de har så smale vet jeg ikke. www.biltema.no Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har 380 og syntes også det var veldig ubehagelig å sitte der, men kjøpte noen blå firkantede puter på Biltema som passet perfekt til båten. Da sitter du godt og de flyter hvis du mister de i vannet. Lenke til kommentar
Connubialis Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg fikk min mor til å kjøre noen små maritime puter på clas olson eller noe sånt Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kontakt en forhandler av baver, de pleier ofte å ha orginale puter som passer perfekt til båten... men de koster sikkert litt da..... Lenke til kommentar
beverboat Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har en bever 380 og har det samme problemet. Det er ikke bare det å sitte hardt men det hadde også vært fint med en ryggstøtte. Finnes det en måte å få tak i løse ryggstøtter som man kan feste på båten? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lag ei pute da!! Det gjorde jeg... Skjer først til ei kryssfiner plate som passer til benken, skaff noe skumgummi, gå til stoffbua(ikke drugs) og kjøp skai(svart vanntett fint skinn). Resultatet blir overraskende bra, og nydelig og sitte på. Legger med et bilde av puta jeg lagde til gh'en min.. Endret 25. april 2007 av Andal Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bruk sitteunderlag eller isopor Jeg hadde en sånn båt i fjord men så solgte pappa den DET er en gøy båt Er E9 at det var litt vondt å sitte der uten noe mykt under.. spesielt i fergebølgene Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Som flere har nevnt tidligere så er Biltema putene supre. Har en Bever 380( Som Anette_), har plasset 2 puter med rygg forran og 2 bak på hver side og 1 uten rygg i midten. Vet ikke helt hvordan Bever 350 er med "Rygghøyde", men er vel ganske lik? Endret 22. mai 2007 av Rune-B Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 350 har en rygg på sånn 10 cm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå