Ueland Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Da har Jarmo offisielt blitt moderator, vi ønsker han lykke til med jobben fremover Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ueland, hva mente du med offisielt? Så at blant annet han fikk det siste innlegget i tråden "hva er på tv nå?", men jeg antok at en moderator ikke gadd å skrive akkurat det samme som ham. Det var uansett et tidsspørsmål om når jarmo skulle bli moderator. Gratulerer med stillingen, og du får ha lykke til! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Kan noen forklare meg forskjellen på moderator og brukermoderator? Grattis, uansett jarmo Endret 8. juli 2006 av dabear Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulerer med jobben Jarmo, kos deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Stussa litt over det idag da jeg så han var moderator, ihvertfall har jeg god tro på han grattis Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Grattis Use you powers well.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Trodde Jarmo hadde vært moderator før jeg. Menmen, gralla da. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 gratulerer, har ikke sett så altfor mye til deg, men gratulerer :tumbdup: Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulerer Jarmo. Tror du vil fylle rollen godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan noen forklare meg forskjellen på moderator og brukermoderator? Grattis, uansett jarmo 6454980[/snapback] Brukermoderator hører vel littegranne til fortiden. Det var en betegnelse på brukere som har fått tilbudet om å være moderator her på forumet. Som oftest så var det med begrensninge til å moderere noen kategorier, mens nå så har alle moderatorer rettigheter til å redigere på hele forumet. Så man er nok forsatt en brukermoderator, det er man, men man har ingen offisiell tilknytning til hardware.no-nettverket. Once again, velkommen jarmo. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Takker alle sammen ! Prøver å gjøre mitt beste for at vi har/får et trivelig forum og felleskap. mvh jarmo ps. gjelder ikke Ø.D hvis ikke han henter frem sykkelen sin snart Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Aha, så det var grunnen til at jarmo var merket med grønt i går. Gratulerer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 jarmo er ein triveleg fyr, kjem nok til å gjere ein god jobb, lykke til med jobben Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjenner ikke mye til jarmo, har vært relativt anonym på den delen av forumet jeg holder til. Men uansett lykke til og gratulerer. PS! Kanskje på tide med en avatar slik at du blir mer synlig på forumet? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulerer jarmo! Du kommer til å gjøre en god jobb Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulerer jarmo, håper du vil gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Takker igjen, hyggelig å få respons og lykkeønsker mvh jarmo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Graturérer! Jeg håper at du vil holde orden på forumet og bidra til å holde nivået oppe. Lykke til BTW: Hva er forskjellen på "Moderator" og "Brukermoderator"? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 efikkan: Kan noen forklare meg forskjellen på moderator og brukermoderator? Grattis, uansett jarmo 6454980[/snapback] Brukermoderator hører vel littegranne til fortiden. Det var en betegnelse på brukere som har fått tilbudet om å være moderator her på forumet. Som oftest så var det med begrensninge til å moderere noen kategorier, mens nå så har alle moderatorer rettigheter til å redigere på hele forumet. Så man er nok forsatt en brukermoderator, det er man, men man har ingen offisiell tilknytning til hardware.no-nettverket. Once again, velkommen jarmo. 6455687[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg