Gå til innhold

jarmo har blitt moderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ueland, hva mente du med offisielt? Så at blant annet han fikk det siste innlegget i tråden "hva er på tv nå?", men jeg antok at en moderator ikke gadd å skrive akkurat det samme som ham.

Det var uansett et tidsspørsmål om når jarmo skulle bli moderator.

Gratulerer med stillingen, og du får ha lykke til! :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg forskjellen på moderator og brukermoderator?

Grattis, uansett jarmo :)

6454980[/snapback]

Brukermoderator hører vel littegranne til fortiden. Det var en betegnelse på brukere som har fått tilbudet om å være moderator her på forumet. Som oftest så var det med begrensninge til å moderere noen kategorier, mens nå så har alle moderatorer rettigheter til å redigere på hele forumet.

Så man er nok forsatt en brukermoderator, det er man, men man har ingen offisiell tilknytning til hardware.no-nettverket.

Once again, velkommen jarmo.

Lenke til kommentar

efikkan:

Kan noen forklare meg forskjellen på moderator og brukermoderator?

Grattis, uansett jarmo :)

6454980[/snapback]

Brukermoderator hører vel littegranne til fortiden. Det var en betegnelse på brukere som har fått tilbudet om å være moderator her på forumet. Som oftest så var det med begrensninge til å moderere noen kategorier, mens nå så har alle moderatorer rettigheter til å redigere på hele forumet.

Så man er nok forsatt en brukermoderator, det er man, men man har ingen offisiell tilknytning til hardware.no-nettverket.

Once again, velkommen jarmo.

6455687[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...