Skagen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 og Serenity ble ikke sendt sist .. men den ble sendt etter siste episoden.. men siste episode var i midten.. av Fox sin sending..Neste lørdag er det 3årsiden de sendte den siste (den tolvte) episoden på Fox 6461819[/snapback] Blant episodene som faktisk ble sendt var Serenity (piloten) siste episode som ble sendt, se her, her og her (evt. her). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 På FOX så stemmer det men ikke på de andre kanalene som sendte Firefly, Bla i canada og england.. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Beste serien noensinne, noen må starte en underskrifts kampanje om det ikke alle rede finnes en Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 På FOX så stemmer det men ikke på de andre kanalene som sendte Firefly, Bla i canada og england.. 8765079[/snapback] Ja, og det er FOX sin sending vi snakker om. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 I trang om å ytre meninger om serien / filmen siden jeg nettop har sett det: Herregud, dette slår jo BSG Vi vil ha mer! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sett hele jeg også nå! Ble jo nesten som en liten familie dette... VIL HA MER!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Nå fikk også jeg lyst til se serien. Jeg likte igrunn filmen veldig godt. Men jeg har hørt serien er mye mer vestern aktig og har dårlige effekter i forhold til filmen. Hvordan er det med historie og fremgang i serien? Er det slik som i Farscape og Stargate at de besøker alle mulige kjedelige steder som er helt likt jorden? Liker ikke de episodene med teite mennesker som liksom skal være aliens på en jordlignede planet med teite kulturer og kostymer. Og så må de gjøre et oppdrag som ikke har noe med grunnhistorien å gjøre i det hele tatt. Løse en eller annen familekonflikt eller noe. Endret 4. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 syns effektene er helt like i serien som i filmen, er ikke noe alines i serien, og alle planetene der på ser ut som de er på jorda, men det er pga. at alle planetene og månene de er på er teraformed så mennsker skal kunne leve der Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er ingen aliens i Firefly. Nå vil jeg ikke si effektene i Firefly er dårlige, men budsjettet for serien var jo ikke like stort som for filmen. Når det gjelder innholdet i serien versus filmen liker jeg serien bedre siden denne er mer "intim" med menneskene i serien. I filmen blir det hele veldig overfladisk, og filmen er faktisk morsomst når man allerede har sett Firefly og har fått folkene i familien sin (jmf. Bone). Da blir filmen ikke like.. film-aktig. Joss har selv sagt at han liker serier bedre enn filmer. Serier er veldig feminine. De liker å ta seg goood tid og snakke om problemene, og gå i dybden av ting. Filmer derimot er maskulint; gå inn, gjør jobben, trekk deg ut. Så filmen har kanskje kvalitet i form av effekter, men serien har bedre kvalitet i innhold synes jeg. Men når man allerede er en browncoat blir filmen også veldig spesiell. Selv om det handler mye om "familieproblemer" i serien, handler den jo også om det å overleve, og det er mye action og dramatikk i serien, samt mye god humor og man får et helt spesielt forhold til menneskene på Serenity når man ser serien. Endret 4. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg liker Aliens, men ikke når de er helt like mennesker og det eneste som er annerledes er klesdraktene, kulturen og kanskje noen rare ører eller de har grønt hår. Synest utviklerene og effektfolka slipper litt for billig unna da. Men det er vel dyrt med gode effekter antar jeg. Suuuuk Endret 4. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er jeg syk hvis jeg får tårer i øyenene hver gang River tilter og rævkjører en 15-20 stk i no-time? River <3 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Er ingen aliens i Firefly. Er det vel! har du ikke sett episode The Message.. hvor de er på den romstasjonen.. Endret 14. september 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Haha! Joda, noen aliens er det kanskje! Noen som vet om det kommer en ny film? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Etter det jeg har lest diverse plasser på nett, så er det mulighet for en film til hvis DVD salget av den første filmen blir bra. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 In an interview at the 2007 Comic-Con, Whedon stated that he believes hope for a sequel rests in the sales of the Collector's Edition DVD.[90][91] In an August 2007 interview with Amazon.com prior to the Collector's Edition DVD release, Whedon stated "It's still on my mind, I mean, but I don't know if mine is the only mind that it's on." He later said "You know, whether or not anybody who's involved would be available at that point—everybody's working, I'm happy to say—is a question, but whether I would want to do another one is not a question. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå