.dat Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har ikke så mye peiling på mobil, derfor spørr jeg her om det finnes, tenkte kanskje i svart? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan ikke si at jeg har sett den i andre farger nei, var vel w900i som kom i svart i tillegg til hvit. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Synd, ser ut som en bra mobil. Men ikke alle synes den orange fargen er like fin. Sier ikke at den er stygg, men den passer ikke helt med andre ting jeg eier Endret 8. juli 2006 av .dat Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Telefonen er bra den, har den selv. Fargen har i hvert fall aldri plaget meg, men den ligger jo stort sett i en lomme eller noe i den duren. Er jo bare å la være å legge den der den ikke passer inn Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De slapp den med nytt deksel og uten autofokus og ga den nytt navn: W700i. Saa nei, W800i er ikke i andre farger. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Orginale farger nei, men det finnes uoriginale deksler som du kan bytte selv.. Søkte på Ebay og fant bl.a. disse fargene min favoritt er den i chrom gold!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå