Bruno Mars Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva av elektronisk utstyr kan kjøpes i Spania og brukes i Norge? Tenker da på: - PSP- konsollen - PSP spill - PSP\UMD filmer til PSP - PS2 spill til norsk PS2 Eneste erfaringer jeg har er Gamebor Color og Adcance. De funker fint (enda) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spania og Norge er jo begge i Europa og går under PAL, så dette skulle vel fungere helt fint vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Spania og Norge er jo begge i Europa og går under PAL, så dette skulle vel fungere helt fint vil jeg tro. 6454628[/snapback] Vet ikke hva PAL er, men hva med sone- greiene som er på DVD. Har det noe å si. Dessuten Hvilke språk finnes det på PSP`ene. Vil helst ha norsk og i det minste engelsk. Regner med at ihvertfall ikke selges med norsk språk der nede. Noen som vet noen pris på de der nede. Burde for min del koste under 1000kr. Kan man kjøpe minnekort til PSP og mobil der nede? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spania og Norge er jo begge i Europa og går under PAL, så dette skulle vel fungere helt fint vil jeg tro. 6454628[/snapback] Vet ikke hva PAL er, men hva med sone- greiene som er på DVD. Har det noe å si. Dessuten Hvilke språk finnes det på PSP`ene. Vil helst ha norsk og i det minste engelsk. Regner med at ihvertfall ikke selges med norsk språk der nede. Noen som vet noen pris på de der nede. Burde for min del koste under 1000kr. Kan man kjøpe minnekort til PSP og mobil der nede? 6454864[/snapback] Er vel bare til å fyre inn noe norsk firmware vel? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er det egentlig noen særlig prisforskjell i forhold til norge? og hva med garanti? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det egentlig noen særlig prisforskjell i forhold til norge?og hva med garanti? 6457502[/snapback] Slik tror jeg, det er: - PSP er en fordel å kjøpe fra en plass som bruker samme strømstøpsel som i Norge, da slipper du å kjøpe strøm-adapter, som ikke alltid er like stabile. - Spill til PSP kan du kjøpe fra hele verden, de er sonefri, mange amerikanere spekulerer ihvertfall å handle på play-asia. - UMD-filmer er ikke sonefri, jeg tror sonene er lik som DVD-soner, altså skal du ha sone 2. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du svarte ikke på noen av spørsmålene da Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ALT skal fungere, MEN du kan risikere at de f.eks snakker kun spansk på filmen eller spillert. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Der er da enkelte som land som bruker PAL som ikke er den samme som vi bruker? Mener det var Portugal og Spania. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hva er PAL ? Er Norge og Spania i samme sone ? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hva er PAL ?Er Norge og Spania i samme sone ? 6467149[/snapback] PAL DVD-soner Neste gang søker du selv, ok? (Kortversjonen for den utålmodige: PAL er det analoge TV-signalsystemet som brukes her til lands og store deler av Europa (og resten av verden for den saks skyld). Norge og Spania er i samme sone.) Endret 10. juli 2006 av baltie Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Hva er forskjellen på Value Pack og gigapack? Så.... oppsummert: Jeg kjøper Value Pack eller GigaPack i Spania (hvis deter billig der). Jeg kjøper spill, så lenge språket minst er engelsk (helst norsk). Jeg kjøper filmer hvis de er norsk tekstet. Oppgraderer den når jeg kommer hjem (firmware 2.7) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kjøpte noen spill i Nederland for en del år siden og ble skuffet at manualene ikke hadde engelsk språk men Benelux språkene. Jeg dro ned til en spillbutikk og byttet manualene med de nordiske utgavene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå