Gå til innhold

Ny lcd - skjerm, hvilken? |Hjelp|

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å kaste 30 kilos tunge skjermen på dyngen og ønske lcd - skjermen velkommen. Men jeg er en newbie på dette feltet og jeg trenger hjelp fra deres side.

Jeg ønsker at skjermen skal maks koste 4000 kr, og den skal vel helst brukes til arbeid og spilling. Har dere noen råd å gi meg? Da hadde jeg blitt kjempeeeeeeglaaaaad :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er widescreen du tenker på så har ViewSonic VX2025wm høstet god kritikk i testene.

Test 1

Test 2

Jeg understreker at jeg har ikke noe personlig kjennskap til denne skjermen, bare det jeg leste i de testene jeg viser til lengre oppe. Jeg ville i hvertfall kjøpt den hadde jeg hatt 4000 å rute med.

Håper det hjelper.

Hilsen

Staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leste om gjennom sidene om den lcd skjermen og den virket veldig god på alle områder.. Valgte da og bestille den, siden jeg er glad i store skjermer men ikke så tunge :I.... Derfor falt valget på lcd skjermer naturlig istedenfor de tunge crt skjermene. Tro meg, jeg har en nå og den veier minst 30 kilo....

Lenke til kommentar
Er det virkelig sant at de selger nå 700 mb harddisker? Det har jeg aldri sett før... Lord^ jeg må vel også snart kjøpe harddisk. Går snart tom for plass... ;I...

6532694[/snapback]

Regner med du mener gb.

On topic:

Jeg er også ute etter en ny skjerm, men vill ikke bruke så mye penger, helst veldig lite.

Hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar

Av 20" widescreen skjermer er nok ViewSonicen den beste i forhold til pris. Bildekvaliteten skal visst være veldig god.

Bad4Bing: Jeg har ikke nevnt en 700GB disk uansett hva du tror og innbiller deg :)

Men ja det finnes. Er vel 750GB som er størrelsen som er aktuell i den størrelsen.

Lenke til kommentar

Hehe mente nok gb ja. Men man kan jo også gå for en 350 * 2 som oftest er den billigste løsningen... The O jeg fant jeg fant.

Gå på kelkoo også skriver du inn Nec. Der var en 19'' lcd-skjerm til knappe 2000 kr, og den hadde noe med 8ms som er ganske lav responstid til spilling. Men jeg vet ikke hva du skal bruke pcn din til?

Endret av Bad4Bing
Lenke til kommentar

Fikk skjermen for noen dager siden, og har bare positive reaksjoner til nå. Spillinga går vel engentli knirkefritt, og digg å se filmer på widescreen :I. Har enda ikke vært på lan, siden jeg fikk den. Men det skal bli en nytelse å slippe å drasse på en stooor skjerm.

Lenke til kommentar

Istedet for å lage en ny tråd, spør jeg bare her.

Er det noen som har noe erfaring med DENNE skjermen? Den var billig, stort nok til mitt ønske og ikke minst Widescreen. Men jeg har ikke funnet noen tester på den.

Tusen takk for svar.

Edit: Fant denne; http://www.dinside.no/php/art.php?id=302192. Virker som en god skjerm, som jeg tror jeg kommer til å bestille. :>

Endret av Hermit
Lenke til kommentar

Hermit hva ønsker du å bruke pcn til? Jeg for min del bruker skjermen til spilling og arbeid ellers. Men ellers så ser det der ut som en god skjerm til bruk av både spilling og ellers annet du skal bedrive pcn din med.

Elsker widescreen, særlig når man skal se på film ;) digger det. anbefaler deg på det sterkeste å gå for en widescreen lcd skjerm.

Har også 8 ms responstid, har ikke merka så mye etterslep på skjermen.

Høres bra ut, har du bestillt den?

Lenke til kommentar

Hehe, gleder meg nesten litt til neste lan ;)... Ikke det at jeg er veik, men forrige skjerm var uhyre tung mens nå veiern ikke mer en 7 kilo eller no. Svetten rant med forrige, men nå "vips" er alt så mye lettere.....

Endret av Bad4Bing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...