NERV Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, etter at noen har pusset vekk litt rust på bilen min så virker pluttselig ikke dørhantaket på utsiden av høyre bakdør. Hvordan kommer jeg meg på innsiden for å se hva som er galt? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 PS. Det er en Honda Civic 94, fire dørers. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mulig vedkommende tenker på hvordan han skal komme seg inn i døra for å se hva som er galt? I så fall er vinkelsliper et utmerket redskap Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan vel prøve å åpne fra innsiden? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tenker på hvordan jeg kan få tilgang til låsesystemet. Har skrudd ut to skruer, ett til dørhandtaket og en til en liten nedsenkning, men plata som er dekket med tøy løsner ikke. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Dørplatene sitter som regel festet med banan-splitt-plugger. Dvs. der er bare å hale & dra. Men med måte. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 men lite sannsynelig at man får av dørtrekket mens døra er igjenn.. I såfall så må du være sikker på å ha fått ut alle skruene, de kan være godt skjult. Er det et høytalerdeksel som du kan ta ut og kanskje nå låsekassa med? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøv og demonter setene baki, kanskje du kommer til bedre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå