Josso Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror også jeg skal ta å bestille litt fra Play-Asia i natt smile.gif Ser at de selger Prey til Xbox 360 for $39.90. Synes da det var en hyggelig pris new_yes.gif Ser at alle Xbox 360 spillene hos Play-Asia koster $39.90. Genial butikk thumbup.gif Jo det var virkelig en overraskelse! Trodde ikke at det var mulig å få tak i spill til en så snill pris jeg, jaja det var det vist Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror også jeg skal ta å bestille litt fra Play-Asia i natt smile.gif Ser at de selger Prey til Xbox 360 for $39.90. Synes da det var en hyggelig pris new_yes.gif Ser at alle Xbox 360 spillene hos Play-Asia koster $39.90. Genial butikk thumbup.gif Jo det var virkelig en overraskelse! Trodde ikke at det var mulig å få tak i spill til en så snill pris jeg, jaja det var det vist 6498926[/snapback] hehe glemte å si at det følger med en rabatt kupong med pakken din, så du kan bruke neste gang du bestiller.....dvs enda billigere spill Lenke til kommentar
Josso Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hehe glemte å si at det følger med en rabatt kupong med pakken din, så du kan bruke neste gang du bestiller.....dvs enda billigere spill thumbup.gif Nydelig Lenke til kommentar
Typho Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, stemmer det. Hadde jeg helt glemt. Har bestillt noe småtteri derfra et par ganger før, men aldri spill. Så derfor har aldri fått sjangsen til å få brukt rabatt kupongen som følger med siden det ikke er så lang tid du har på deg til å bruke den btw. brutality La deg til på friends listen min på Live Lenke til kommentar
Josso Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 btw. brutalityLa deg til på friends listen min på Live Den er god Tviler på at jeg logger på xbox live før i morgen. *trøtt* Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er alle xbox 360 og ps3 spill på Videogameplus sonefrie?? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er alle xbox 360 og ps3 spill på Videogameplus sonefrie?? 9136976[/snapback] For X360 sin del så er det bare spillene som er under kategorien "Regionfree" PS3 sine spill er sonefri. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Samtlige spill som er nevnt her får man jo billigere på playx.no Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, men hvis du ser når tråden er startet så skjedde det for over et år siden SPillene har falt i pris siden den tid. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe har ikke for vane å lese årstallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå