Gå til innhold

kjøpe spill på videogameplus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frakt er inkludert i prisen.

6454473[/snapback]

i usa ja.. det pleier å være det mange ganger.. men hit tviler jeg på^^ kan alltids være du har rett :love: husk toll gebyr da.. om det ikke er en privat avsender med verdi opptil 1000kr :p

Lenke til kommentar

det er 7 CAN dollar i frakt

og da blir det rundt 420 kr inkl frakt for 360 spill som koster 69 CAN dollar

også spill der som koster 49 og 69 CAN dollar

1 Can dollar = 5,5 kr

og den kommer rett i postkassen, ingen toll

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Beklager! Var litt for snar der... Kjøpte nettopp 2 spill der og det kostet $14CDN i frakt. :)

'Over G Fighters' og 'Rockstar Games Table Tennis'. Kostet meg totalt 767.- kroner levert på døra. Veldig rask levering og! Bestillte tirsdag kveld og hadde spillene i går morgen... :)

Lenke til kommentar

Bestilte et regionfritt xbox 360 spill på tirsdag, dumpet ned i postkassa i dag! (fredag) Ikke værst fra Canada, det er pinadø raskerer enn fra en norsk nettbutikk. Konvolutten hadde privat avsender, merket som "TOY" (leke) og verdien var satt til 20 Canadian Dollars (under 200 Nok) Akkurat som jeg hadde spurt dem for sikkerhetsskyld he he... Spillet The outfit kostet meg 308 nok inkludert frakt he he...

Lenke til kommentar
Anbefaler www.play-asia.com 39.90$ pr spill Kjøpte GRAW der kom på totalt 290 kr.

Høres bra ut... er ventetiden lenge etter du har bestilt varen til du får det på døra? 290kr var med frakt?

6498755[/snapback]

Det var inkl frakt sendte de mail om at de kunne redusere verdien de skrev på pakken , det var ikke noe probl. så derfor slapp jeg toll. hadde spillet etter en uke. :D

Endret av Brummle
Lenke til kommentar
Det var inkl frakt sendte de mail om at de kunne redusere verdien de skrev på pakken , det var ikke noe probl. så derfor slapp jeg toll. hadde spillet etter en uke. inv_biggrin.gif

Stilig! Må bare spør (sikkert et veldig dumt spm), men er det asiatisk skrift osv på coveret? eller er alt engelsk? : :whistle:

Lenke til kommentar
Det var inkl frakt sendte de mail om at de kunne redusere verdien de skrev på pakken , det var ikke noe probl. så derfor slapp jeg toll. hadde spillet etter en uke. inv_biggrin.gif

Stilig! Må bare spør (sikkert et veldig dumt spm), men er det asiatisk skrift osv på coveret? eller er alt engelsk? : :whistle:

6498781[/snapback]

Alt er på engelsk på asiatiske spill, Eneste forskjellen er at det står made in singapore på den :)

Her er en liste over regionfri spill til xbox360 også. http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360...lity_guide.html

Endret av Brummle
Lenke til kommentar

Heftig bra :)

Tok å putta G.R.A.W og Far Cry Instincts (x360) i kassa, kom faen meg bare på 77,80$. Altså bare 497,28 NOK inkl. frakt.

Bestiller i kveld! :)

Hvor får jeg sagt i fra om at de må endre verdien på pakken, slik at det ikke blir tatt i toll?

Lenke til kommentar

Tok å putta G.R.A.W og Far Cry Instincts (x360) i kassa, kom faen meg bare på 77,80$. Altså bare 497,28 NOK inkl. frakt.

Hvor får jeg sagt i fra om at de må endre verdien på pakken, slik at det ikke blir tatt i toll?

6498831[/snapback]

Send dem en mail å merk den med bestillingsnummer.

Lenke til kommentar

6498831[/snapback]

Send dem en mail å merk den med bestillingsnummer.

6498842[/snapback]

Endret av Brummle
Lenke til kommentar

Tror også jeg skal ta å bestille litt fra Play-Asia i natt :)

Ser at de selger Prey til Xbox 360 for $39.90.

Synes da det var en hyggelig pris :yes:

Ser at alle Xbox 360 spillene hos Play-Asia koster $39.90.

Genial butikk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...