xclusive_danny Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Plutseligble alt paa tastaturet byttet om. Alle tegnene som sp;rsmaalstegnet og de er byttet om pluss at AA , AE og ja den siste bokstaven som ikke er i det engelske alfabetet .. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Veldig frustrerende naar jeg skal gjore skolearb paa pcen. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det kan høyrast ut som om tastaturet ditt har skifta språk frå norsk til engelsk. Gå inn på Innstillinger --> Kontrollpanel --> Tastatur --> Språk og sjå om du ligg inne med norsk tastaturoppsett. (Merk: Eg sit no på ein PC med Windows ME, så prosedyren kan vere litt forskjellig for Windows XP, eller andre operativsystem for den del.) Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 hmm. Finner tastatur, men ingen innstillinger for spraak. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Guide for engelsk win, du får oversette selv: kontrollpanel->regional and language options->languages->details->velg språk Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Problem løst. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Letteste er faktisk å bruke hurtigtasten som pleier å være satt opp per default: shift + alt, den bytter mellom de innstallerte språkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå