mb_zzz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hei Sitter med et Asrock Dual SATAII hovedkort til socket 939. nå som jeg endelig har fådt meg PciExpress Skjermkort så vil jeg ha et Hovedkort som raskere noen tips til et Socket 939 Hovedkort som er raskt å bra? Endret 9. juli 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis jeg skjønner riktig nå så sitter du på et agp skjermkort som du nå skal bytte til et med pci-e, riktig? Og hvis jeg ikke er helt ute å kjører så er det både agp og pci-e på det hovedkortet du har, riktig? Du vil ikke få et merkbart ytelses hopp med å bytte hovedkort, hastigheten på pci-e sportet er vil jo være det samme på det kortet du har nå og et nytt et (x16), så jeg ser ingen grunn til å bytte hk. Blir jo bare å kaste penger ut av vinduet... Jeg regner med at du har hvert innom dene tråden: Asrock 939DUAL-SATAII tråden. Jeg ville heller ha, ventet med å bytte hk til neste gang du skal ha ny hardware og heller bruke pengene dine da og ikke bytte bare for å bytte, uten å få den helt ytelse hoppet som du håper på. Men jeg kan jo komme med et forslag: Asus A8N-SLI Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hovedkortet jeg har nå er et Agp og PciExpress hovedkort, men så har jeg kjøpt meg PciEpxress hovedkort å vil ha et raskere hovedkort. Skal kjøpe et til av samme skjermkort så jeg skal kjøre SLI! Endret 8. juli 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 å maskinen skal ikke brukes til klokking, bare til msn,musikk,nett surfing og seff Gaming. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hovedkortet jeg har nå er et Agp og PciExpress hovedkort, men så har jeg kjøpt meg PciEpxress hovedkort å vil ha et raskere hovedkort.Skal kjøpe et til av samme skjermkort så jeg skal kjøre SLI! 6454455[/snapback] Mener du at du har kjøpt et Pci-E skjermkort, og vil ha et hovedkort basert kun på Pci-E? Forresten, ytelseshoppet blir ikke noe merkbart hvis du bytter hovedkort. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ytelseforskjellen mellom hovedkort er minimal. Det er hovedsaklig ved overklokking at dyrere hovedkort lønner seg. Eksempel på hovedkort som er aktuelle for deg: Asus A8N-SLI 738 kr Abit KN8-SLI 800 kr (passiv kjøling på brikkesett!) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 var en liten Leif i første innlegg, mente at jeg endeli har fådt meg PciExpress skjermkort! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hovedkortet du har nå har jo pciexpress så bruk det da vel Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 skal Kjøre SLI, et skjermkort av samme typen er på vei! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da så...Da ville jeg gått for et av de som efikkan linker til.. Eller kjøp et Asus A8N32-SLI..støtter 16X pr port.. Vanlige SLI kort støtter bare 8x pr port når du kjører SLI.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå