Gå til innhold

Nytt Socket 939 Hovedkort

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter med et Asrock Dual SATAII hovedkort til socket 939.

nå som jeg endelig har fådt meg PciExpress Skjermkort :dribble: så vil jeg ha et Hovedkort som raskere :)

noen tips til et Socket 939 Hovedkort som er raskt å bra?

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skjønner riktig nå så sitter du på et agp skjermkort som du nå skal bytte til et med pci-e, riktig?

Og hvis jeg ikke er helt ute å kjører så er det både agp og pci-e på det hovedkortet du har, riktig?

Du vil ikke få et merkbart ytelses hopp med å bytte hovedkort, hastigheten på pci-e sportet er vil jo være det samme på det kortet du har nå og et nytt et (x16), så jeg ser ingen grunn til å bytte hk. Blir jo bare å kaste penger ut av vinduet...

Jeg regner med at du har hvert innom dene tråden: Asrock 939DUAL-SATAII tråden.

Jeg ville heller ha, ventet med å bytte hk til neste gang du skal ha ny hardware og heller bruke pengene dine da og ikke bytte bare for å bytte, uten å få den helt ytelse hoppet som du håper på.

Men jeg kan jo komme med et forslag: Asus A8N-SLI

Lenke til kommentar

Hovedkortet jeg har nå er et Agp og PciExpress hovedkort, men så har jeg kjøpt meg PciEpxress hovedkort å vil ha et raskere hovedkort.

Skal kjøpe et til av samme skjermkort så jeg skal kjøre SLI!

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Hovedkortet jeg har nå er et Agp og PciExpress hovedkort, men så har jeg kjøpt meg PciEpxress hovedkort å vil ha et raskere hovedkort.

Skal kjøpe et til av samme skjermkort så jeg skal kjøre SLI!

6454455[/snapback]

Mener du at du har kjøpt et Pci-E skjermkort, og vil ha et hovedkort basert kun på Pci-E? Forresten, ytelseshoppet blir ikke noe merkbart hvis du bytter hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...