Mattlakk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, jeg har kjøpt meg scooter som er nevnt i Topic. Men selgeren hadde rotet bort instruksjonsboka.. Hvor kan jeg få tak i bok til den scooteren? Plis ikke si "hør med forhandleren" For jeg kjøpte den av privatperson Gi gjerne link hvis den finns på internet! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvorfor skal vi ikke si "Hør med forhandleren"? Er jo sansynligvis hos han du får napp. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan jo nevne kjapt at "hør med forhandleren" kanskje refererer til en Peugeot-forhandler. Er godt mulig de kan skaffe en bok om du drar ditt og forklarer stoda. Lenke til kommentar
ripinski Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei, jeg har kjøpt meg scooter som er nevnt i Topic. Men selgeren hadde rotet bort instruksjonsboka.. Hvor kan jeg få tak i bok til den scooteren? Plis ikke si "hør med forhandleren" For jeg kjøpte den av privatperson Gi gjerne link hvis den finns på internet! 6454144[/snapback] sjekk denne linken:http://www.motorboken.se/product.php?product_id=10626§ion1_id=113§ion2_id=257 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå