Garreth Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har prøvd å søke etter dette, men fant ikke noe fornuftig. Jeg har mapet noen mapper som nettverksdisker, men nå vil jeg fjerne dem, men eneste valget jeg har er "disconnect network drive". Noen som vet hvor jeg sletter dem? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Du fjerner dem ved disconnect. Skal du slette nettverksdisken/mappen åpner du mappen, markrere det som skal slettes og trykker delete. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har ikke tenkt å slette innholdet i disse mappene, jeg vil bare fjerne nettverksdiskene fra "Min datamaskin". Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spørsmålet dreier seg ellers om windows, ikke nettverk selv om jeg ser jo en viss sammenheng. Får du ikke koblet fra kan du prøve med "net use /del *" fra kommandolinja. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Får koblet fra helt fint, det står "Disconnected Network Drive" inne på "Min datamaskin" Men disse diskene bruker jo fremdeles diskbokstaven de er blitt gitt (Z: , X: , Y: osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå