F.torres Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ska kjøpe pc. men lurte på om det er lurt og kjøpe pc nå(etter prisfallet fra am2) eller er det lurt og vente til høsten? takk på forskudd Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Lureste er vel å vente til høsten, når vi vet 100% hva som er best av Conroe og AM2 i spill og da har DX10 kortene kommet. Skal du kjøpe en skikkelig pc til 10-15-20 tusen ville jeg definitivt ventet til høsten. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 ja eller blir vel rundt 14tusen te høsten tenker jeg.. har ca 12 nå så sparer jeg litt mer burte greie mellom 14-16:D så da tenker jeg ate jeg venter Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jepp, hvis du klarer vente burde du absolutt gjøre det. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Det er lurest å vente, det kommer alltid noe nytt og bedre... Endret 9. juli 2006 av VF-racing Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er lurest å vente, det kommer alltid noe nytt og bedre... 6459089[/snapback] hahahahahahaha Det er faktisk sant. Venter du på noe bedre i PC verden blir du ventende til du stuper. Men ja jeg er faktisk enig i at det er lurt å vente til høsten Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 ok da gjør jeg det.. noen som hvet ca hvem månde nye gerasjon skjermkort kommer?? blir vel sikkert noe 8600gt eller no:S Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sensommer/høst er i alle fall papirlanseringen, og hver gang Nvidia har lansert noe i det siste har det ligget klart i butikkhyllene i motsetning til ATI. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er lurest å vente, det kommer alltid noe nytt og bedre... 6459089[/snapback] hahahahahahaha Det er faktisk sant. Venter du på noe bedre i PC verden blir du ventende til du stuper. Men ja jeg er faktisk enig i at det er lurt å vente til høsten 6459126[/snapback] Overhørte en selger en gang som hadde en kunde som bare ville vente. Hans svar til kunden var: "Å ja, du er på jakt etter en såkalt Ventium prosessor? Den kommer aldri. Kjøp nå." Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2" Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD... En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller? Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år. Og det kan bli lenge å vente Hilsen Vinci Lenke til kommentar
martinseem110 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sier bare som alle andre, vent Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2"Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD... En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller? Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år. Og det kan bli lenge å vente Hilsen Vinci 6459566[/snapback] Og tallknusing i superpi vil si at Conroe gir masse mer fps i spill? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2"Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD... En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller? Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år. Og det kan bli lenge å vente Hilsen Vinci 6459566[/snapback] Og tallknusing i superpi vil si at Conroe gir masse mer fps i spill? 6459743[/snapback] Jaja... Hvis du hadde lest litt i den store Conroe tråden, så hadde du sett at det finnes flere tester også i spill som sammenligner Conroe mot diverse andre CPU'er. Og Conroe er stort sett overlegen... Les selv http://www.hexus.net/content/item.php?item=5692 Her må du også huske at man tester en prossessor til under 3000kr med en prossessor til over 8000kr. Men jeg er helt enig at man skal vente med å kjøpe PC nå... Jeg skal vertfall vente til jeg får kjøpt et skjermkort som har full directx10 støtte. Edit: Leif Endret 9. juli 2006 av Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå