salah Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja, jeg tenkte det faktisk er på tide med at jeg kjøper en DVD-brenner nå. Forelsken falt på Nec ND-3550. Mine grunner er * Den er utrolig billig * Den har bare gode erfaringer på seg * Jeg trenger en simpel DVD-brenner Saken er at jeg har null og niks peiling på DVD-brennere, det er jo mange typer brennere og formater. Har dere forlag til DVD-brenner? Funker den jeg har linket til? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 den der burt e vel funke fint.. men ska du brenne veldig masse flere filmer om dagen?.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nec ND-3550 er en veldig bra brenner...Har alltid hatt Nec brennere og har vært kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sjekk også BenQ DW1650, den er et fullgodt alternativ til NEC brennerene. Du kan lese mer om den her. Gammalost har riktignok testet en DW1655, men den er så godt som identisk hvis vi ser bort ifra Lightscribe funksjonen som 1655 har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå