MrBjoern Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sitter da fremdeles her på den gamle linux maskinen min, da jeg plutselig fikk VELDIG lyst til og starte med flash. Men jeg har søkt litt oog finner ikke noe program til og lage flash filer med. Så er det noen som vet om et slikt program? Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke begynn med Flash, nok dritt her i verden Finnes noe gode extensions til PHP som kan lage mye rart. Ellers så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kjør det gjennom Windows XP i VMware, det er den enkleste løsningen. Skal du lage fancy effekter på hjemmesider, kan du prøve deg på AJAX istedenfor. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kan dere svare på det han spørr om å ikke flame han fordi han bruker noe så hat som flash? http://f4l.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kan dere svare på det han spørr om å ikke flame han fordi han bruker noe så hat som flash? Svarte på spørmålet (ut i fra hva jeg vet om Flash og Linux). Alle som bruker Flash på web fortjener å bli flamet Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Egentlig veldig enig! Og forresten jeg har ikke prøvd f4l selv! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Jaja, forhatt eller ikke. Kan jo hvere mange grunner til og bruke flash fordet... Uansett, skal prøve den F4I nå, når jeg har kompilert ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå