dioX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) vant ny mobil på tv2 Zebra nå akkuratt.. har desverre akkuratt kjøpt meg mobil da men.. men moder'n trenger ny mob! :!: Endret 8. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 gratulerer jeg trenger og ny mobil. mistet alt jeg eide i helja Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva skjedde a pepsico? Brant huset ned eller no? Isåfall så er det litt kjipt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva skjedde a pepsico? Brant huset ned eller no?Isåfall så er det litt kjipt 6453534[/snapback] Nei, ble bare litt for full og satt igjen uten lommebok, penger, mobil, papirer, sekk, øl og t-skjorte men for en gang skyld hadde jeg en god grunn til å drekke meg bort Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) artig da.. hva var grunnen? EDIT: moderator: ver snill nå på natten.. Endret 8. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) artig da.. hva var grunnen? 6453568[/snapback] dette skrev jeg ca 1 time etterpå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...2entry6421102 brukte sikkert 5 minutter på å rette opp skrivefeilene ikke greit å miste venner/veninner så tragisk EDIT: men det er vel ikke det som skal diskuteres her, er det vel? Endret 8. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå