Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du kan også se om du finner noe billig på qxl. Jeg fikk iallefall kjøpt en windows xp versjon ganske billig der. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mon tro om man kan bruke Media Center versjonen som er innebakt i Windows Vista RC1? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Mon tro om man kan bruke Media Center versjonen som er innebakt i Windows Vista RC1? Noen som har prøvd? 6824913[/snapback] Har ikke prøvd selv, men en kompis av meg har installert det (Home Premium-utgaven) og den har Media Centre som fungerer fint mot 360. Vær forøvrig obs på at du kan få problemer med diverse drivere hvis du har tenkt å installere det selv. En annen ting er vel at Microsoft ikke har gitt ut flere nøkler enda (så kun de som har nøkler for beta-releasene vil få installert RC1 foreløpig). Endret 8. september 2006 av Brakara Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Denne guiden virker unødvendig komplisert, de aller fleste kobler seg til internett via en router nå om dagen, og den har jo en innebygd DHCP-server, som gjør at man skal kunne motta IP-addresse automatisk. Og nå er det jo ikke alle som har 192.168.0.1 som gateway, så da kan dette gjøre at mange vil få problemer med å komme seg på nett. Jeg vil heller anbefale alle å bruke guiden på Xbox.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Den er unødvendig komplisert for alle som ikke bruker en pc som mellomledd! Hvis man f.eks har en USB adapter i 360 så er jo dette absolutt enklest da man setter alt til automatisk ..Og nå er det jo ikke alle som har 192.168.0.1 som gateway, så da kan dette gjøre at mange vil få problemer med å komme seg på nett. .. 6829766[/snapback] Hvis jeg ikke husker helt feil står det faktisk i guiden at man må sjekke dette på "regedit" selv.. Endret 9. september 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Mon tro om man kan bruke Media Center versjonen som er innebakt i Windows Vista RC1? Noen som har prøvd? 6824913[/snapback] jeg har prøvd fungerer ganske så bra, trenger ikke laste ned noe tillegg program lenger, alt er interegert i Vista men jeg sliter med å spille av divx og xvid med transcode. Får heller ikke til å vise C: når jeg browser media center med 360'en på XP media center var det bare å "add files", har ikke det valget på vista Hele Media centeret har fått en ny look nå på VISTA, nice Endret 9. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jepp, men man må vel ha Windows XP Media Center Edition (MCE) for å kunne streame WMV film.Bilder og musikk vet jeg at man kan, uten MCE 6480236[/snapback] I heimen har jeg en filserver som kjører win2003 der alle mediafiler ligger. Kan jeg installere noe av denne softwaren på win2003 eller MÅ man ha XP for å kunne koble skiten til 360'en? Vil først og fremst vise bilder fra filserver på TV, men skulle nå også gjerne ha spilt av alt det jeg har av MPEG og AVI filer på 360. Er det ikke på tide noen lager VLC'360 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Beklager at dette er litt off topic, men er det noen som vet om MS gir ut Keys til Vista RC1 til sånne som meg som ikke var registert betatester? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Beklager at dette er litt off topic, men er det noen som vet om MS gir ut Keys til Vista RC1 til sånne som meg som ikke var registert betatester? 6848503[/snapback] sjekk PM Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 I heimen har jeg en filserver som kjører win2003 der alle mediafiler ligger. Kan jeg installere noe av denne softwaren på win2003 eller MÅ man ha XP for å kunne koble skiten til 360'en? Vil først og fremst vise bilder fra filserver på TV, men skulle nå også gjerne ha spilt av alt det jeg har av MPEG og AVI filer på 360. Er det ikke på tide noen lager VLC'360 6848154[/snapback] Blir et helvettes styr og streame film hvis du ikke har XP MCE 2005 ja. Eneste jeg kommer på som burde virke er å installere MCE via VMware eller lignende, og gi installen tilgang til alle harddisker osv... Hvis du bare skal streame musikk og vise bilder, burde det gå greit å installere WMC på Server 2003 ja Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Beklager bumping av gammel tråd. Flott guide! Jeg kan ingenting om dette her, har derfor et spørsmål. Sett noen bilder av en slik meny på X360`en, denne kan du vel ikke få opp ved bruk av Media Conect. Må vel ha Media Center PC da? Har Media Conect på PC`en og X360 med trådløs USB adapter. Boxen og PC`en er begge koblet til samme nett. Er dette allt jeg trenger for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har du VISTA eller XP media center får du sånn meny Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 glimrende guide! har hatt xbox i 2mnd nå uten å få det til, men etter å ha lest denne guiden fekk eg iaf til å spille av media fra pc på xboxen en ting eg ikkje skjønner.....når jeg velger media på min xbox meny, så får jeg spillt av divx filmer, men når jeg er på xbox 360 media center får jeg ikke spillt av divx. mangler filer.....men hvordan får jeg lagt inn desse filene? når jeg spillte av fra "media" i xbox meny så lastet den ned de nødvendige kodekser selv.... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snodig.. Installerer Windows Media connect på filserveren som kjører XP pro, dobbeltklikker ikonet, men ingenting skjer... ? Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 jeg sliter skikkelig med å få nett på xbox 360! jeg har koblet en ledning fra boxen og inn til pcen. har trådløst nett med en usb penn. når jeg sjekker om nettet fungerer på boxen, kommer det bare ip address failed. har prøvd mediedeling, men boxen kommer ikke opp i ruten der. noen som vet hva jeg må gjøre? har skrudd av windows brannmur og. må jeg åpne porter? isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå