Hansa92 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hei! Så nettopp en film som heter Black Night på TVNorge. Filmen var sånn passe, men hovedpersonen sa noe jeg syntes var genialt på slutten. Husker dessverre ikke hva det var han sa, så derfor lurte jeg på om noen av dere vet? Hadde noe med frykt og gjøre. Takk for svar! Endret 9. juli 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Kanskje du finner det her? Edit: errr, virker som om at jeg var litt for kjapp på avtrekkeren der, trodde den linket til flere quotes fra filmen under de som sto fra før av Endret 8. juli 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Kanskje du finner det her? Edit: errr, virker som om at jeg var litt for kjapp på avtrekkeren der, trodde den linket til flere quotes fra filmen under de som sto fra før av 6453627[/snapback] Hehe, klarte ikke finne det der nei. Forresten, Emnetittelen er endret til "Black Knight - Ordtak" ikke "Black Night - Ordtak". Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Her har du en god del lesestoff, men du burde finne ordtaket i denne filen black_knight_eng.txt Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Her har du en god del lesestoff, men du burde finne ordtaket i denne filen 6460606[/snapback] Tusen takk! Fant ordtaket, og det var som følger: "Courage is not the absence of fear. lt is the presence of fear, yet the will to go on..." Som etter litt frem og tilbake jeg fant ut betydde: "Mot er ikke det å ikke kjenne frykt, men det er å kjenne frykten, og allikevel ha viljen til å fortsette..." Endret 9. juli 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå