Simkin Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) har nå prøvd både MoveOnBoot og TuneUp til og fjerne fila, men uten hell.. det første programmet sletter egentli fila ved oppstart, men ikke denne tydeligvis fila er en dll fil som ikke vil gå vekk.. er en fil jeg har lagt til manuelt (mp3 encoding) MÅ ha den vekk.. hjelp fila heter lame_enc.dll og er i forbindelse med Audiacity Endret 8. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 takk, fikk den vekk nå, men nå vil ikke mappa gå vekk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 takk, fikk den vekk nå, men nå vil ikke mappa gå vekk 6453598[/snapback] bruk samme program Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 går ikke 6453678[/snapback] ikke? jeg får brukt det på mapper andre musetast på mappa - unlocker Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Kunne ikke slette objekt slette ved neste omstart? trykker jeg ja, er mappa fremdeles der.. men fikk sletta fila som var inni da.. helt merkelig ikke mappa vil gå vekk også Endret 8. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
neadii Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har hatt samme problemet andre ting jeg har lasta ned.... Da kommer det opp: Programmet/filen brukes av et annet program. Da fikk jeg ikke sletta filen. Men etter ca. 4 uker ble ikke filen brukt av et annet program lenger, så jeg fikk sletta den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå