Gå til innhold

Hva synes dere om Hitman Blood Money?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg likte iallefall dette spillet veldig godt. Jeg har lest at de som anmelder spillet syns det ikke er next-gen grafikk, jeg er fornøyd med grafikken. Så er jeg ikke så veldig kravstor til dette heller. Liker du Splinter Cell så kommer du nok også til å like dette spillet.

Nå har jeg kommet til oppdrag 6, men likevel aldri fått bruk for de skikkelige kraftfulle våpene enda, utenom sniperen. Er det noen andre som har brukt f.eks hagla? Jeg kan ikke se at den er noe nyttig å kjøpe fra starten av, man kan jo ikke gjemme den så man må gå rundt synlig med den, ev. legge den fra seg. Litt kjipt er det siden det er litt gøy å ha muligheten til å plaffe løs med de større og kratigere våpene. Man kan selvøfelig løse oppdragene med disse også, men det er ikke like elegant.

Hvis noen setter seg bom fast i spillet så kan en walktrough hjelpe deg.

IKKE bruk den uten at du setter deg fast, bruk den kun til det du ikke kommer deg videre med. Hvis ikke ødelegger du helt spillet. Det kan være litt gøy å lese den etter et oppdrag for å se hvilke andre måter du kan løse oppdraget på.

Selve oppdragene er fine og veldig gøy. Brettene er bra laget og fint å se på. Uten tvil et av de beste spillene til 360 så langt etter min mening. Hvis du har bredbånd så kan du jo laste ned demoen på xb 360 å prøve selv. Banen på demoen er førstebanen (nesten som en treningsbane). Når jeg spiller demoer så synes jeg at demoen ofte inneholder det beste og peneste brettet (f.eks Call of Duty 2 til 360), dette er ikke tilfellet her. Liker du den første kommer du garantert til å like resten av spillet, for det blir bare bedre og bedre (iallefall så langt jeg har kommet).

Her kan du lese en norsk test av spillet.

EDIT:

Når jeg prøvde å klikke på lenken til walktroug så gikk det ikke, hvis du har samme problem så må du limme inn denne adressen i et nytt vindu : http://db.gamefaqs.com/console/xbox360/file/hitman_bm_g.txt

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Ja, det er mange måter å løse de på så det er ingen fasit på dette :)

Har du rundet det? Brukte du "lettere" våpen gjennom spillet eller brukte du mere hard vold?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Å sammenligne grafikken på Blood Money med Splinter Cell (spesielt 3'ern) burde være ulovlig.

6453618[/snapback]

Poenget mitt var ikke å sammenligne grafikken, men gameplayet.

Lenke til kommentar

Har du rundet det? Brukte du "lettere" våpen gjennom spillet eller brukte du mere hard vold?

6453555[/snapback]

har prøvd det hos en kompis en god del. han har klart det, så jeg junne velge å vrake i missions. Prøvde nesten alle.

Klarte som regel å finne en måte å snike meg igjennom levels'ene, men det er lettest å bare skyte seg igjennom det :p dog det ikke anbefales, siden du blir lettere gjennkjent i de senere mission'sene.

Men utfordrende er det også.

ett minus er dette

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hvis du trykker "C" to ganger så kommer cheats menyen fram. Litt kult, men unødvendig for de som ikke klarer å motså (though jeg gjør det ;))
Lenke til kommentar

6453555[/snapback]

har prøvd det hos en kompis en god del. han har klart det, så jeg junne velge å vrake i missions. Prøvde nesten alle.

Klarte som regel å finne en måte å snike meg igjennom levels'ene, men det er lettest å bare skyte seg igjennom det :p dog det ikke anbefales, siden du blir lettere gjennkjent i de senere mission'sene.

ett minus er dette

hvis du trykker "C" to ganger så kommer cheats menyen fram. Litt kult, men unødvendig for de som ikke klarer å motså (though jeg gjør det ;))

6453695[/snapback]

Den menyen kommer ikke opp før man har endret på hitman.ini fila i Hitman 3 mappa. Det er derfor skjellig grunn til å tro at din kamerat har jukset før han lot deg ta over spakene, han er tydeligvis ikke like sterk til sinns.

Og før noen blir tøffe, grunnen til at jeg vet det er at jeg selv har gjort det etter å ha runna spillet. Jeg lagde en ny profil etter at jeg var ferdig med spillet der jeg brukte cheats.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hva er forskjellen på custom weapons og standard? Det virker som at våpene man finner i brettene legger seg under standard.

På miniguns så har jeg disse å velge imellom:

SMG Tactical

TMP

SAF SMG

MP5

MP9

Hvilke er best?

Jeg har også en del pistoler å velge mellom. Hva er det som normalt sett er best? Custom eller standard?

Lenke til kommentar

6453555[/snapback]

ett minus er dette

6453695[/snapback]

Den menyen kommer ikke opp før man har endret på hitman.ini fila i Hitman 3 mappa. Det er derfor skjellig grunn til å tro at din kamerat har jukset før han lot deg ta over spakene, han er tydeligvis ikke like sterk til sinns.

6453701[/snapback]

Litt eid? ;)

Lenke til kommentar
Å sammenligne grafikken på Blood Money med Splinter Cell (spesielt 3'ern) burde være ulovlig.

6453618[/snapback]

Poenget mitt var ikke å sammenligne grafikken, men gameplayet.

6453632[/snapback]

Enda værre! Splinter Cell er utrolig bra spill. Og Hitman kom først. Men på de få elementene de har tilfelles gjør splinter cell det mye bedre.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jepp er veldig fornøyd med spillet har klart spillet. Hvor langt har du komt nå da milleniam? Man har jo igrunn ikke bruk for noen våpen uten om sprøytene og pianostrengen. Er foresten en tråd om spillet her også:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559011

6473467[/snapback]

Jeg har kommet til banen som er etter "Death on the Mississipi". Eller egentlig holder jeg fortsatt på med den. Klarte den med å skyte meg gjennom hele banen for å leke meg litt bare :innocent: Men nå har jeg begynt å prøve å få silent as. på de 5 første banene på alle vanskelighetsgradene (har klart det på PRO) etter det skal jeg prøve å komme meg videre igjen:) Fant forresten ut av rookie er utrolig kjedelig i forhold til pro, siden pro er mye virkeligere, det eneste som er kjipt er at når man velger ting så stopper tiden. Dette må være det største som ødelegger for at det skal føles så ekte som mulig.

Er klar over den andre tråden. Fant den dagen etterpå :blush:

Uansett så har jo vi konsoll eiere achievements vi kan åpne.

Noen av disse kan du finne her: http://achieve360points.com/forums/viewtop...1e5f89cde65e960

og her : http://achieve360points.com/forums/viewtopic.php?t=5982

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Må man ta med seg dressen sin tilbake for å få silent as.? Eller kan jeg bare drite i den å escape uten den valige dressen jeg ankommer hver bane i.?

Lenke til kommentar

Du må ha med deg det du kom med for å si det sånn. Ta med deg alle våpene du tok med deg på banen og dressen din hvis du skal ha SA.

Derimot kan du legge fra deg våpen etc som du finner på banen i ISA kassene som ligger rundt om.

Endret av bloodmoney
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette spillet her gikk jeg å venta på siden 'Contracts' var runnet, og ferdig spilt gjennom..

Jeg hadde nokk litt for store forhåpninger til spillet, så litt skuffet ble jeg, men makan til et spill, det er jo kjempebra :D

Noe av det jeg alltid har likt med Hitman serien er alle de forskjellige måtene, og frihetene du har til å utføre oppdragene. Selv liker jeg Silent Assasin framgangsmåten, med fiberwire, gift, koffert med tungt langdisttanse skyts og Baller :love:

Jeg har runnet spillet, å har tilgang til alle gosakene man kan kjøpe, jeg elsker å sitteå modifisere på våpnene, får en helt ny feeling av det, som jeg ikke har hatt når jeg har spilt de tidligere spillene.

Hitman spillene, er de eneste jeg får skikkeli bad-ass følelse av å spille, føler meg så jævla tøff når jeg spiller spillene, å blir veldi gira!

Settingen og alt er så tøfft i spillene, Agency, Hideout, Briefingen, filmsnuttene med storyen, herlich :love: (spessielt i siste spillet)

Skulle bare ønske jeg fikk like mye visuell nytelse når jeg spilte dette spillet, det gjelder for så vidt alle andre nyere spill også. Det meste må kjøres på low, textures på medium og oppløsning på 1024*768, huff hadde en hardocre gamemaskin for e god stund siden, men ikke nå lengre, på den annen side spiller jeg jo heller ikke så mye lengre.

Blood Money er et fantastisk spill, synes jeg, mange timer med underholning, spessielt hvist du er tålmodig og har tid til å sette deg ånkli ned og inn i dette spillet, for å få 'Silent Assasin' på alle missionene...elller bare vil gå stillegjennom missions i det hele tatt, tar som regelt litt tid før man finner en fin løype...Men, alltid skøy å gå tilbake, ha med litt flere automatvåpen å pløye seg gjennom brettene, full penetration bullets, max lyd og max blod :cool:

Dette spillet, og alle de andre spillene i Hitman serien anbefalses på det sterkeste

-Sigve

Lenke til kommentar
Hvis dere vil vite hva Gamer.no syntes om spillet, kan dere også lese vår omtale. :)

Omtalene finner dere ved å holde musen over 'artikler' i menyen, og så velge 'omtaler', eller det går an å søke på f.eks. 'blood money' i søkefeltet øverst til høyre.

6532006[/snapback]

Takk for tipset, kunne vært atig å lest hva dere sier om dette spillet :)

Edit:

-Har aldrig vært så enig med noe jeg har lest på gamer.no ;)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...