GeO Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Karret meg opp til 134 i dag. Har lenge vært på det stadiet der jeg tar filmtitler fordi jeg har sett plakaten, DVD-coveret eller rett og slett bare lest/hørt om filmens innhold. Google og IMDb er til stor hjelp, selv om det kanskje er litt juks. Lenke til kommentar
sharona Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hey hey. har brukt noen solide timer her og endt opp på 247. tror egentlig ikke eg kommer noe lenger. tror eg bare må se mer film. nmr. 234 irreterer meg utrolig mye. har litt av scenen i hodet, men klarer ikke komme på hva det er. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) men kan noen si hvor zoom funksonen er i office beta? 6497193[/snapback] Trykk på 'view'-knappen øverst. Deretter trykker du på zoom. Endret 15. juli 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Har kommet til 207, men sitter midlertidig fast på #154. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er 100% på hvilken film/eventyr det er, men jeg finner faen ikke stavemåte. Noen hint tips? Har prøvd med og uten "The", i ett ord osv. edit: ja, jeg har kopiert/skrevet direkte fra imdb, men den *nekter* å godta Endret 16. juli 2006 av mongeland Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 #154 bruker IMDb's stavemåte, så du har nok feil film. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg og to kammerater satt oss ned med denne og har nå kommet til 205, men nå begynner det å gå seint. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg klarte 104 uten noen hjelpemidler. Det er nå det begynner. Takk for tips, Njål. Edit: Vet hvilken #216 er, men det er ett eller annet galt siden jeg ikke får godkjent svaret mitt... Endret 17. juli 2006 av sep Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg klarte 104 uten noen hjelpemidler. Det er nå det begynner. Takk for tips, Njål. Edit: Vet hvilken #216 er, men det er ett eller annet galt siden jeg ikke får godkjent svaret mitt... 6506336[/snapback] Hvis det er akkurat som skrevet i imdb foreslår jeg at du lagrer, lukker, åpner igjen, og prøver på nytt. Det hender cellene låser av en eller annen grunn, og ikke vil godta riktig svar. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har skrevet det akkurat som det står hos IMDb. Prøvde det du foreslo, men det fungerte ikke. ;-( Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har skrevet det akkurat som det står hos IMDb. Prøvde det du foreslo, men det fungerte ikke. ;-( 6506838[/snapback] Prøvde nettopp igjen på laptopen i stedet for den stasjonære, og har fremdeles ingen problemer. Kopierer du ut det du har skrevet inn og PM'er meg? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg skjønner meg virkelig ikke på #183. Hvilke andre filmer enn Gudfaren-trilogien er det at Al og Diane har spilt sammen i da? Det er ikke Gudfaren-filmene heller. Eller, kanskje det er del 2 eller 3 det skal være, men uansett hvordan jeg skriver det, så får jeg feil! EDIT: Noe jeg lurer på med #227, er navnet på filmen en kongetittel, som i "X II"? Tror jeg så filmen på butikken ikke så langt unna, men klarte selvsagt å glemme navnet på tilbaketuren. Endret 17. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg skjønner meg virkelig ikke på #183. Hvilke andre filmer enn Gudfaren-trilogien er det at Al og Diane har spilt sammen i da? Det er ikke Gudfaren-filmene heller. Eller, kanskje det er del 2 eller 3 det skal være, men uansett hvordan jeg skriver det, så får jeg feil! 6507422[/snapback] Diane? Gudfaren? Tror nok du er noe ute å kjøre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er jeg da vel ikke? Diane Keaton og Al Pacino spiller da begge i Gudfaren. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Det er jeg da vel ikke? Diane Keaton og Al Pacino spiller da begge i Gudfaren. 6507472[/snapback] Ja, nettopp. Men det er ikke Diane, og ikke Gudfaren, så jeg gjentar, noe ute å kjøre. Eller sykle. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ahà! Det var derfor det var noe som ikke stemte, ja. Jeg trodde det var Diane Keaton som var på det bildet der. Dama der har jeg sett før, i allefall. Nå har jeg jernteppe. Gratulerer til meg, nå blir jeg sittende hele resten av dagen og ergre meg over at jeg ikke vet hv ahun heter, og hvem hun er. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ahà! Det var derfor det var noe som ikke stemte, ja. Jeg trodde det var Diane Keaton som var på det bildet der. Dama der har jeg sett før, i allefall. Nå har jeg jernteppe. Gratulerer til meg, nå blir jeg sittende hele resten av dagen og ergre meg over at jeg ikke vet hv ahun heter, og hvem hun er. 6507562[/snapback] Hvis du har lest PM'en jeg sendte deg samtidig med første svar re denne så har du et godt hint. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Wohooo! Jeg klarte det faktisk! Jeg bare tenkte på de største Pacino-filmene jeg har sett (samt noen jeg ikke har sett), så kom svaret rimelig fort. Hintet i PM'en skjønte jeg dog ikke, så tett som jeg er. ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har noen hint om #70? Er ganske vanskelig, er endel sånne scener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har noen hint om #70? Er ganske vanskelig, er endel sånne scener. 6507943[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I filmen ødelegges et rekordantall biler. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 om #265: Er det Edward Furlong til høyre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå