Gå til innhold

Utfordring! 300 filmer, 300 screencaps (MS Excel)

Njål

Anbefalte innlegg

Karret meg opp til 134 i dag. Har lenge vært på det stadiet der jeg tar filmtitler fordi jeg har sett plakaten, DVD-coveret eller rett og slett bare lest/hørt om filmens innhold. Google og IMDb er til stor hjelp, selv om det kanskje er litt juks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey hey. har brukt noen solide timer her og endt opp på 247. tror egentlig ikke eg kommer noe lenger. tror eg bare må se mer film.

nmr. 234 irreterer meg utrolig mye. har litt av scenen i hodet, men klarer ikke komme på hva det er.

Lenke til kommentar

Har kommet til 207, men sitter midlertidig fast på #154.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er 100% på hvilken film/eventyr det er, men jeg finner faen ikke stavemåte. Noen hint tips? Har prøvd med og uten "The", i ett ord osv.

edit: ja, jeg har kopiert/skrevet direkte fra imdb, men den *nekter* å godta

Endret av mongeland
Lenke til kommentar
Jeg klarte 104 uten noen hjelpemidler. Det er nå det begynner. Takk for tips, Njål.

Edit: Vet hvilken #216 er, men det er ett eller annet galt siden jeg ikke får godkjent svaret mitt...

6506336[/snapback]

Hvis det er akkurat som skrevet i imdb foreslår jeg at du lagrer, lukker, åpner igjen, og prøver på nytt. Det hender cellene låser av en eller annen grunn, og ikke vil godta riktig svar.

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet det akkurat som det står hos IMDb. Prøvde det du foreslo, men det fungerte ikke. ;-(

6506838[/snapback]

Prøvde nettopp igjen på laptopen i stedet for den stasjonære, og har fremdeles ingen problemer.

Kopierer du ut det du har skrevet inn og PM'er meg?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg virkelig ikke på #183. Hvilke andre filmer enn Gudfaren-trilogien er det at Al og Diane har spilt sammen i da? Det er ikke Gudfaren-filmene heller. Eller, kanskje det er del 2 eller 3 det skal være, men uansett hvordan jeg skriver det, så får jeg feil!

EDIT: Noe jeg lurer på med #227, er navnet på filmen en kongetittel, som i "X II"? Tror jeg så filmen på butikken ikke så langt unna, men klarte selvsagt å glemme navnet på tilbaketuren. :dontgetit:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg virkelig ikke på #183. Hvilke andre filmer enn Gudfaren-trilogien er det at Al og Diane har spilt sammen i da? Det er ikke Gudfaren-filmene heller. Eller, kanskje det er del 2 eller 3 det skal være, men uansett hvordan jeg skriver det, så får jeg feil!

6507422[/snapback]

Diane? Gudfaren?

Tror nok du er noe ute å kjøre.

Lenke til kommentar

Ahà! Det var derfor det var noe som ikke stemte, ja. Jeg trodde det var Diane Keaton som var på det bildet der. Dama der har jeg sett før, i allefall. Nå har jeg jernteppe. Gratulerer til meg, nå blir jeg sittende hele resten av dagen og ergre meg over at jeg ikke vet hv ahun heter, og hvem hun er. :(

Lenke til kommentar
Ahà! Det var derfor det var noe som ikke stemte, ja. Jeg trodde det var Diane Keaton som var på det bildet der. Dama der har jeg sett før, i allefall. Nå har jeg jernteppe. Gratulerer til meg, nå blir jeg sittende hele resten av dagen og ergre meg over at jeg ikke vet hv ahun heter, og hvem hun er. :(

6507562[/snapback]

Hvis du har lest PM'en jeg sendte deg samtidig med første svar re denne så har du et godt hint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har noen hint om #70? Er ganske vanskelig, er endel sånne scener.

6507943[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

I filmen ødelegges et rekordantall biler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...