miCro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Denne sommeren har jeg endelig hatt tid til å fikse litt på golfen min igjen. Stort sett all stylingen på bilen ble satt på for en del år tilbake, og siden den gang har det dukket opp en del rust, fronten hadde fått seg en smell fra både isklumper og stein og felgene som ble kjøpt brukt for sju år siden var det blitt kast i samt masse riper. Derfor bestemte jeg meg for å freshe opp golfen igjen. Det jeg har gjort er å gå grundig over bilen og fjernet all synlig rust og kjøpt nye felger. Alle steinsprutflekker har også blitt lakket over. Har dessverre ikke noe før-bilde liggende, men slik ser kjerra ut etter oppfriskningen: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du har ikke flere bilder da ? Bedre med 3 for mye enn 3 for lite. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 er enig, schtili bil, men savner fler bilder Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fiks flere bilder du, gjerne med tåkelys og parklys tent samtidig Ellers syns jeg det er en veldig fin bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå