Snoft Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Total linjelengde inkludert inntak: 3183 meter Det er min avstand, og den er griseirriterende ettersom jeg ikke får mer enn 5000/544 (Hastigheten varierer litt), vil gjerne ha ADSL2+, men kan jo selvfølgelig ikke få det, pga linjeavstanden, så det jeg lurer på er om det er mulig å få NGT \ Telenor til å bygge ut en ny sentral som er nærmere? Sendte en mail til NGT, og fikk dette som svar Vi jobber hele tiden med utbygging av sentraler slik at vi kan levere raskere bredbånd til våre kunder. Når det gjelder din linje eksisterer det ingen sentraler som er nærmere enn den du er tilknyttet, du vil eventuellt får informasjon dersom dette er mulig i fremtiden. Ble vel ikke akkurat no smartere på den, jeg vet jo at det ikke er noen sentral nærmere meg, det er jo derfor jeg spør om de kan bygge ut en ny. Men "De jobber med utbygging", men kan vel ikke tenke meg at dems første pri er her, hvor alle har tilgang på ADSL fra før.. Endret 7. juli 2006 av Snoft Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke hold pusten mens du venter. Sentraler koster MASSE penger. Kan de få 50-80 stk på en ny sentral så har du kanskje en om ett år eller 2. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ble vel ikke akkurat no smartere på den, jeg vet jo at det ikke er noen sentral nærmere meg, det er jo derfor jeg spør om de kan bygge ut en ny. Men "De jobber med utbygging", men kan vel ikke tenke meg at dems første pri er her, hvor alle har tilgang på ADSL fra før.. 6452975[/snapback] Hvis du vil jobbe mot bedre linjer så jobb for og få en fiberutbygging, ADSL er snart i samme klasse som 28.8-modemer. Er det noen oppegående e-verk i området som leker med fiber da? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hafslund driver med noe fiber for bedrifter i Oslo, kanskje de bygger ut til husstander snart? http://www.hafslund.no/bedrift/produkter/v...p?kategoriid=24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå