KKake Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jo, da sitter jeg her å sparer til en del nye nye deler til PC (for å si det enkelt og greit, blir bare HDD og PSU som skal bli igjen, også kabinettet selvfølgelig ) Her har jeg satt opp tre lister, to med AMD AM2 HK og et med Intel S-775 HK, og hvilken lister er best, hva kan endres på, og kan jeg få det billigere, med tilnærmet ytelse? Kom også med egene forslag, bare de ligger på under 4000 kroner. Liste 1(Pentium D) Liste 2 (AMD Athlon) Liste 3(AMD Athlon) Kom med deres meninger. (Forresten, emntittelen er litt "rar", men det er fordi forumt forbød meg å ha to ord i tittelen) Endret 7. juli 2006 av Arekey Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Sånn, har fikset linkene i første post nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg ville gått for liste 3, en del bedre hovedkort Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg ville gått for liste 3, en del bedre hovedkort 6453141[/snapback] ... og GPU... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg ville gått for liste 3, en del bedre hovedkort 6453141[/snapback] ... og GPU... 6453156[/snapback] Ja, den er litt bedre. Men jeg ville heller gått for et billig brukt med GDDR3-minne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Hmmm.... Takk for svarene, og jeg vil si at dere også kan kommer med andre lister (bare de holder seg under 4000,-) og flere synespunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå