Locsa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Heisann, Jeg har et problem når jeg bruker dataen til spilling, når jeg har spilt i ca en halvtime låser bildet seg og lyden bare står og "vibrerer". Jeg har et Geforce 6600 GS skjermkort og en AMD 3700 prossessor som er klokket litt. Det må nevnes at dette problemet oppstod plutselig etter at det har fungert bra over lang tid... Lenke til kommentar
lsu Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Selvfølelig umulig å si hva som er problemet med maskinen din, men jeg fikset nettopp en maskin med samme symptonene. Det viste seg å være hovedkortet som var grunnen. Ta en titt på elektrolyttene (små "sylindere" rundt på hovedkortet). Har noen av dem åpnet seg? etc...... Lenke til kommentar
treant Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det kan hende at maskinen din sliter med sommervarmen, fjern støvet fra pcen, ha kabinett døra åpent når du spiller. Endret 9. juli 2006 av vjhn90 Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg hadde det samme problemet en gang, men det var under spilling over internett. Så jeg oppdaterte nettverksdriverene, og så funket alt fint (Men det kan godt hende at det er varmen som er problemet.) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Klokk maskinen din ned, se om du fremdeles har samme problemet. Som andre har nevnt så har sommer varmen kommet for fullt, så det kan hende at den påvirker maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå