finfyr Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kanskje ikke noe med Digitalkamera å gjøre, men prøver meg uansett. Noen som kan anbefale meg en rimelig Dias scanner? Har vanlig flatscanner, men trenger å scanne Dias også. Noen som kan tipse seg? Evt. selge meg en brukbar scanner? Håper på svar! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Brukte scannere dukker opp på bruktmarkedet av og til, og på QXL-auksjon. Et bruktmarked finner du på hardware.no. Og så har du et på foto.no. Jeg kjøpte en CanoScan 2700F for kr 2500,- på foto.no. Hvis du har en ny maskin med PCI-buss, må du være obs på at på gamle scannere leveres med ISA SCSI-kort, men et nytt PCI-kort ligger på ca kr 300,-. _________________ Knut Skarsfjord [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-10-16 08:35 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Vi har en egen kategori her "Skannere, skanning". Du burde ha stilt spørsmålet der i stedet. MLW Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kjøpte en Epson 1660 photo som har USB 2.0. Koster +/- 2.000 i webshopene Og det funker helt topp med dias og negativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå