Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) yeaow folkens i det rike land noreg. har et lite problem me internetten på min maskin. jeg er koblet gjennom en hub. det sender noen pakker men den vil ikke motta noen. har noen noe tips om hva det kan være? hilsen stolmann edit: hei leif Endret 7. juli 2006 av stolmann Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror du må si litt mer om oppkoblingen.... Er det en gammel hub må du kanskje bruke krysset kabel, eller muligens trykke inn en knapp ved uplink porten.... Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 men det er en annen maskin som også er koblet gjennom hubben og der funker internetten fint. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bruker du DHCP, i såfall sjekk om maskinen har fått adresse fra DHCP serveren og at alt er satt opp riktig. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 ehm, er kanskje ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kan du ikke skrive noen detaljer om din oppkobling. ISP Modem type Hub OS Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 ISP: Canal Digital Modem type: Thompson Hub: Jensen OS: Windows Xp Pro SP2 Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skriv inn "cmd" i kjør og skriv inn "ipconfig -all" i kommandolinjen. Post resultat. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Windows IP Configuration Host Name . . . . . . . . . . . . . . . . : mikael-olsen Primary Dns Suffix . . . . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . . . . . : Unknown IP Routing Enabled . . . . . . . . . . : No WINS Proxy Enabled . . . . . . . . . : No Ethernet adapter Local Area Connection: Media State . . . . . . . . . . . . . . . : Media disconnected Description . . . . . . . . . . . . . . . : NVIDIA nForce Networking Controller Physical Address . . . . . . . . . . . : 00-13-D3-99-39-F5 ble mye å skrive Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 jeg ser at Hagforce har logget av så jeg lurer på om noen andre vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nettverkskablen er jo ikke koblet til står det der? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 jo nettverkskabelen er tilkoblet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har du aktivert nettverkstilkoblingen? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sikker på at det er en nettverkskabel med 8 ledere du har? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 ja jeg har brukt den før men nå vil den ikke lenger.. jeg har prøvd en annen og Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du har ikke et modem som du har satt kablen i? For Nettverkskortet ditt har ikke kontakt står det på configen din. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 jeg har prøvd å tatt kabelen rett på modemet men det ville fortsatt ikke fungere Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 har fått en følelse av at det kanskje kan være det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 er porten integrert i hk? du kan prøve å sette kablen i en annen data og. hvis den ikke funker da, er det kablen. funker det er det porten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå