krikol Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er det nokon som veit om det er slike butikker i Trondheim? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 http://www.internettkatalogen.no/bransje/data/trondheim Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvorfor ikke bestille fra microplex.no? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har ikke Digital Impuls butikk i Trondheim? De selger ihvertfall mye av det samme som Microplex. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Digital Impuls e dessverre nedlagt i Trondheim. Men Datakjeden og Mamoz har litt småting til styling. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Takk for alle svar Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det du skal "style" pcen din med.. ? Tenkt å starte lokalt disco ? Lenke til kommentar
krikol Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det du skal "style" pcen din med.. ? Tenkt å starte lokalt disco ? 6460766[/snapback] Skal bygge neg ein data, og då hadde eg tenkt å hiva inn litt diverse UV effekta og slekt , når eg fyst holdt på Lenke til kommentar
krikol Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Bare å gjøre det selv da? 6461916[/snapback] Ka meiner du? Lenke til kommentar
krikol Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Ja eg ska da ka fekk deg te å tru noke anna? Eg spurde etter butikker ( plass der du kjøper dei ting ein treng ) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Trodde du spurte etter butikker som styla for deg... haha... Lenke til kommentar
krikol Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Åja hehe...mn då har me gjordt da klart Lenke til kommentar
v0id Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Datakjeden leverer alt de har på microplex på bestilling. Lønner seg dersom du bare skal ha noen småting, da de tar prosenter istedet for rådyr frakt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Microplex er da ikke dyr på frakt? Tar 60 kroner hvis det ikke er kjempemye du skal bestille. Datakjeden anbefales IKKE, grinebitere Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Microplex er da ikke dyr på frakt?Tar 60 kroner hvis det ikke er kjempemye du skal bestille. Datakjeden anbefales IKKE, grinebitere 6470105[/snapback] Vel, sist jeg bestilte hadde de kun oppkravsmuligheter (dvs 60kr i gebyr, uansett) pluss 50 og noen kroner i ekspedisjonsgebyr. I tillegg kom frakt. Nå ser det ut som de har skjerpet seg, men 80kr er fortsatt mye i frakt dersom du bare skal ha noen lysdioder til 10 kroner.. Og forøvrig har jeg aldri opplevd at datakjeden er grinebitere. Kanskje det er deg det er noe galt med..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå