s13 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Noen som kan anbefale meg et modem som skal brukes på en bluecom linje? Har bare en 546 liggende, og får ikke kontakt med den samme hva. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan du ikke be Bluecom sende deg et nytt modem da? Du får hvertfall bedre support hvis du kjøper/får et nytt modem av Bluecom! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De har fått nye modem også nå ventelo bluecom. MErket med ventelo. enkle og koble til med stor plugg til line. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Joda, har prøvd det. Sendt dem 2 mail og blitt satt over x ant ganger i telefonen. Satt på vent i 30min i går, da gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Fikk endelig kontakt med noen som ville hjelpe, så da er det på vei;) Endret 8. juli 2006 av s13 Lenke til kommentar
s13 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som vet hva slags modem de sender ut nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå