morgawr Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg tok nylig disken ut av en maskin som stod i htpcen i stuen. Oppå disken var det en merkelig brun væske. Jeg hadde planer om å bruke denne disken til noe, og vil ikke ta i bruk noe som er i ferd med å ryke. Kan dette være drive fluid, og ville det da komme oppå disken? disken er en 320gb WD-disk. En annen mulighet er selvfølgelig at væsken stammer fra disken over(en barracuda 7-disk), noe som egentlig ikke gjør saken noe bedre... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville mistenke at det kom ovenfra, men ikke nødvendigvis fra den andre harddisken. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 ikke så mye annet det kunne kommet fra isåfall, måtte vært den andre hardisken isåfall. noen som har peiling på om det i det hele tatt er mulig at væsken kan komme opp på oppsiden av disken? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke du som har vært litt ivrig når du har game'a og fått spruta noe cola i maskina da? Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Nei maskinen har stått helt for seg selv som HTPC, såvidt jeg vet så har den unnsluppet det værste av colasølet. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nei maskinen har stått helt for seg selv som HTPC, såvidt jeg vet så har den unnsluppet det værste av colasølet. 6453403[/snapback] Har noen andre vært uheldig som du ikke vet om? Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 har grillet "the usual suspects" allerede... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er ikke en eller flere kondensatorer på HKet som har lekket da? Når dem sprekker så kan det sprute litt omkring.. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er ikke en eller flere kondensatorer på HKet som har lekket da?Når dem sprekker så kan det sprute litt omkring.. 6453762[/snapback] Husker tilbake da jeg jobbet på et dataverksted og han som satt ved siden av meg drev å testet et HK. En av kondensatorene var litt buggy, og under test røk den. Kan godt bekrefte at det kom en liten sprut ja... Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Hmm har ikke opplevd noe faktisk lekkasje mens jeg har brukt den de siste 2 døgnene, mulig det er som dere sier, at det kan være en elektrolytt som takket for seg... Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Eller som i mange slike pcer så er det væskekjøling? kan det være den som lekker litt? btw.. hvilket produsent er det. Endret 8. juli 2006 av NoWiSee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå