lrw Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har installert nyeste drivere, usb, siste pcsuite, og i riktig rekkefølge, men når jeg velger filoverførings modus på k800 kobles mob'n ifra. Ikke får jeg opp k800 som ekstern enhet/stasjon under min datamaskin eller. Noen som har vært borti det samme. Software prob? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg hadde same problem. men jeg koble om USB kablen til en port direkte på hovedkortet så funka den Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har installert nyeste drivere, usb, siste pcsuite, og i riktig rekkefølge, men når jeg velger filoverførings modus på k800 kobles mob'n ifra. Ikke får jeg opp k800 som ekstern enhet/stasjon under min datamaskin eller. Noen som har vært borti det samme. Software prob? 6452529[/snapback] Ikke bruk filoverføring. Bruk standar modus. Lenke til kommentar
lrw Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Fiksa det no! Oppdaga i enhetsbehandling 2 enheter som ikke var installert. Når jeg installerte de 2, fikk det som smurt. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
frepun Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fiksa det no! Oppdaga i enhetsbehandling 2 enheter som ikke var installert. Når jeg installerte de 2, fikk det som smurt. Takk for alle innspill! 6461887[/snapback] HeI! Hvordan kom du til enhetsbehandlingen?? har lite peiling, sorry. Men er desperat. Har samme problemet som du hadde. Please hjelp. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Fiksa det no! Oppdaga i enhetsbehandling 2 enheter som ikke var installert. Når jeg installerte de 2, fikk det som smurt. Takk for alle innspill! 6461887[/snapback] HeI! Hvordan kom du til enhetsbehandlingen?? har lite peiling, sorry. Men er desperat. Har samme problemet som du hadde. Please hjelp. 6596843[/snapback] Høyreklikk på Min Datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling Endret 1. august 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
pettmark Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvordan kan man finne ut hvilkne drivere som ikke er instalert? Lenke til kommentar
lrw Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Hvordan kan man finne ut hvilkne drivere som ikke er instalert? 6597656[/snapback] De filer som ikke er riktig installert er markert med ett gult spørmålstegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå