Gå til innhold

Dine verste matopplevelser

Gjest Slettet+1242

Anbefalte innlegg

Kamskjell er noe av det verste jeg har prøvd på en resturant. Når kamskjell er tilberedt korrekt skal dem vist nok bare ligge noen sekunder på hver side på sterk varme i en stekepanne, det kjenner man på smaken. Man hadde seriøst ikke merket om det hadde vært i kontakt med varme eller ikke, de var rett og slett rå. :sick:

Det verste jeg har prøvd hos privat personer må være "bosh" (rødbette suppe på russisk). Der jeg spiste den ble jeg oppfordret til å ha majones i suppa fordi det vist nok skulle gjøre den bedre. Hell no!. Jeg har spist den suppa to ganger. Første og siste gang. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Er i syden (Mallorca) naa. Reiser hjem i morra. Kan nevne at fly-maten jeg spiste paa veien opp var forferdelig!

Lenke til kommentar

Ikke akkurat mat, men noe drikke.

På ungdomsskolen hadde vi en slik ordning med skolemelk. Problemet var at jeg fikk melk som var gått ut flere uker over dato.

Jeg ser da aldri på datomerkingen og tar en diiiger slurk, svelger ned og må nesten spy. Kjenner små seige klumper som siiiger nedover halsen, kjenner også den utrolig sure smaken sitte igjen i lang tid etterpå.

Forøvrig skulle en kamerat meg gjøre rent på et lite kjølerom i heimkunnskapstimen. Innerst inne bakerst borterst finner han en boks med erter: "Best før, januar 1984.

:wow:

Lenke til kommentar

Verste matopplevelse?

Må være den gangen jeg var med en kompis på ei pakkis-sjappe (Pasha's utenfor Supergrisen på Askøy), og han bestilte seg burger. Etter den første biten han tok av burgern ble han litt rar i fjeset og sa "du Erlend, ta og smak på burgern. Er det bare meg eller smaker den rart?". Jeg tok en bit, og det smakte rett og slett ROTTENT KJØTT. Jeg løfta på brødet, og der lå det en MUGLET burger med en STEKT MAGGOT stikkende halvveis ut av kjøttet.

Kasta opp i flere timer, og hadde sprutsjetta i en dag.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...