Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det har seg slik at på min ferietur til italia kom jeg bortpå noe av det grusomste jeg har sett. Der for ville jeg lage en ny tråd slik at andre også kan dele sine verste opplevelser i matveien. Familien klarte å rote seg inn på en liten men dyr restaurant en kveld. Til vår lettelse var kokken ganske god i engelsk, og spurte oss flere ganger om vi stolte på ham. jada sa vi, og han ga oss talerken etter talerken med eksotiske ting. Etter 4. retten fikk vi det som skulle være en fiskesuppe. Jeg liker jo fiskesuppe, men ble litt skeptisk da jeg så spagetti nedi dyptalerkenen. jeg tok en skje og skulle til å tygge innpå da min stemor sa "ser du de svarte øynene?" Det viste seg altså at det ikke var spagetti i det hele tatt. men Sildelarver. Etter at ejg fant ut det var det umulig å spise det. Pappa tygget nedpå og lurte på hva jeg skulle gjøre når jeg satt i foretningsmøte i kina og ble servert kamelfot og okseballer. Siste gang jeg stoler på kokken Endret 7. juli 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 litt for gammel blekksprut. var som tyggegummi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 litt for gammel blekksprut. var som tyggegummi. 6452503[/snapback] Frisk mint-smak? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 litt for gammel blekksprut. var som tyggegummi. 6452503[/snapback] Frisk mint-smak? 6452559[/snapback] mer som gammel sko. våt, gammel sko. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En pizza jeg spiste på en klassetur til orkenøyene. Der spiste jeg en hel rå, full av mel, pizza ting. Utrolig ekkelt.... italiens pizza liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ellers så kan jeg informere der om at snegl smaker som viskelær. Blekksprut smaker godt om det er frityrstekt, men hvis den bare er stekt smaker den ingenting, med en myk gummi-aktig konsistens Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Verste matopplevelse var vel den gangen i Hellas da søstera mi fikk flue i maten. Endte med at jeg ble dårlig og spydde utfor resturanten Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 you haven't tried anything before you have tried rakfisk and surpølse! fint at man kan lukte hva man skal ha til middag da en kilometer før du er hjemme bare ringe å si at man spiser borte Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kjøpte en burger på ei kro. Før jeg spiste sjekka jeg oppi burgeren for å se om jeg fikk rett mat, og da så jeg ei svær sneigle. ekkelt Endret 9. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 På Friday's klarte jeg å overse beholderen med salt og strø sukker på min pomfri. Til mitt forsvar stod det ikke annet enn "T.G.I. Friday's" på posen med sukkeret. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dette er vel egentlig ikke så ille opplevelser, men jeg poster dem for det. Var på Annen Etasje i Oslo og spiste en bedre middag. En av forrettene var ande lever suppe. Selve suppen var god, men ande leveren var ikke noe god. Kan ærlig innrømme at jeg har minimal kunnskap på hvordan ande lever skal tilberedes, men i mine øyne virket det som den var rå. Ekkel konsitens og smakte ikke noe godt. Andre gangen var på klassetur i italia. Jeg og noen kompiser var innom en lokal pizzeria. Med minimal italiensk språkkunskap bestilte vi en Pizza Ferrari, som virket lovende. Den bestod av stortsett av noe gress (salat av et slag), olivenolje og snegler. For ikke å fornærme kokken måtte vi hvertfall prøve et stykke. Sneglene var seige, men smakte ikke så veldig mye. Endte opp med at vi var like sultne da vi gikk som da vi kom :!: Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tomatsuppe med rosiner istedet for makaroni Den rant ut begge veier for å si det slik Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ekstremt dårlig kokt fårikål... Ble lettere matforgiftet :S Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Verste matopplevelse var vel den gangen i Hellas da søstera mi fikk flue i maten. Endte med at jeg ble dårlig og spydde utfor resturanten 6457729[/snapback] Rakfisk er faktisk ganske ok, men er litt sånn, enten liker du det, eller ikke. Men høres litt fælt ut at du skal spise fisk som har råtnet (da det er endel av prosessen når den legges på salt lake). Lukten er heller ikke noe å skryte av. Lutefisk er verre i min mening, og nekter å gå i nærheten av bordet med den på. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Blomkålsuppe med utgått-på-dato fruktcocktail. Det smakte.... helt for jævlig ille. Men bestemor redda meg; "Du kan ikke spise dette, du er jo allergisk." (Er ikke allergisk ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) you haven't tried anything before you have tried rakfisk and surpølse! 6458286[/snapback] Rakfisk er jo knall. Rakfisk (laks), flatbrød, poteter og sennepssaus så har du et himmelsk måltid. Surpølse tror jeg jeg ikke har smakt. Er det disse steinharde pølsene man får i trøndelag? Lutefisk er verre i min mening, og nekter å gå i nærheten av bordet med den på. Det er jo nesten vanlig torsk med en enda bedre konsistens og litt mindre smak. Pappa tygget nedpå og lurte på hva jeg skulle gjøre når jeg satt i foretningsmøte i kina og ble servert kamelfot og okseballer. 6452494[/snapback] Sier du er vegetarianer. Endret 24. juli 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tok en diiiiger bit av en Vestlandslefse (sånn med sukker og kanel i), tygde godt og svelget biten. Etterpå la jeg merke til at den var mørkegrønn inni. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg spiste brød, på den siste biten så jeg at hele dritten var grønn.. Snakk om å være uoppmerksom! Det kom fort opp igjen for å si det sånn=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) hmm..må bli den fisken det . merkelig fisk av noe slag ass . smakte kokt ullgenser . + at jeg fikk et stort bein på tvers i halsen..fikk ikke puste så ble jeg ganske desp,..og prøvde å få det ut . men da begynte jeg bare å blø . så jeg måtte spise for at det skulle løsne (nei ikke mer fisk) . grusomt..aldri mer sier jeg! Endret 24. juli 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er ikke ofte man får lov til å kaste maten i militæret, men da kokkene skulle prøve seg på fiskesuppe sa offiseren som stod vakt bare: "Ja er du gær'n! Du kan da ikke spise det der! Bare kast det!" Rett etterpå kom 90% av messa løpende bort til søpla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå