just-_-me Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hvordan finner man snitt/poeng? tar man med eksamens karakteren osv.? Her er karakterene mine: Noen som kan gi meg et fasitsvar Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Gjenomsnittet er bare karakterene summert delt på antall karakterer (inkludert eksamen). Skulle tro de har klart å lære elevene det i løpet av skolegangen . Vet ikke hvordan det er med poeng... Endret 7. juli 2006 av chrml Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 akkurat det med snittet var jeg nogenlunde sikker på, utenom om jeg skulle ta med eksamen eller ikke. men hvis jeg regner sammen alle karaktere, +eksamen, skal jeg da dele på 13 (det er 13 fag) eller 14 (13fag +eksamen) ? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du tar snittet av standpunktkarakteren og eksamenskarakteren og gjør det om til en karakter. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du har et snitt på 3,6. Du tar alle standpunktkarakterene og eksamenskarakterene, legger dem sammen og deler på antall karakterer. I ditt tilfelle er det 15 karakterer. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 ok, får satse på at det stemmer gjør jo ikke noe om det ikke stemmer, men er artig og vite:).... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kommer frem til 3.71. I brosjyren står det svart på (øøh..) grått (faktisk) at eksamenskarakter skriftlig teller halvparten av fagets karakter. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har du ikke møttopp til gymtimene eller? Også er det vel litt lurt å være godt i Matte når du går el. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Du må også bruke snittet av norskkarakterene dine når du finner det fullstendige snittet - slik som med eksamenskarakterene. Endret 16. juli 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå