haarod Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan kan jeg fjerne eller evt. endre telefonsvaren? Har en SE W810i med Tele2 som operatør. Noen som vet? Hadde vært veldig fint å fått ordnet dette Lenke til kommentar
frez Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvordan kan jeg fjerne eller evt. endre telefonsvaren? Har en SE W810i med Tele2 som operatør. Noen som vet? Hadde vært veldig fint å fått ordnet dette 6452328[/snapback] Tatt fra www.tele2.no , her er all informasjon du trenger angående mobilsvar Mobilsvar og mobilsvarinnstillinger Har Tele2 mobilsvar? Ja, og det er inkludert i alle mobilabonnement fra Tele2. Du betaler ingen månedsavgift. Får jeg ny Tele2 Mobilsvar når jeg bytter SIM-kort? Ja, du vil få en ny svarer når du bytter SIM-kort. Nummeret til den nye svareren er 47 23 00 00 og passordet ditt er 0000. Første gangen du ringer din nye Tele2 Mobilsvar vil du få informasjon om hvordan du legger inn ny personlig hilsen og endrer passord. Alle våre kunder får abonnementsfri Tele2 Mobilsvar med det nye SIM-kortet. Ringe Tele2 Mobilsvar fra fasttelefon eller utlandet Ønsker du å ringe mobilsvar fra fasttelefonen, en annen mobiltelefon, eller utlandet ringer du 47230001 (fra utlandet må man legge til +47) Viderekobling til Tele2 Mobilsvar Det er viktig å notere seg at når man viderekobler mobiltelefonen til Tele2 Mobilsvar er det +47 47 23 00 01 som skal brukes. Hvordan kan jeg deaktivere Mobilsvar? Ønsker du å deaktivere Mobilsvar kan du gjøre dette på din mobiltelefon. Gå inn på menyer for viderekobling eller tast ##002# og ringetast for å deaktivere alle viderekoblinger. Har du Tele2 Scratch Kontant må du inn på minesider.tele2.no for å deaktivere mobilsvar derfra. Hvordan viderekobler jeg til Mobilsvar når jeg er i område uten mobildekning eller har slått av mobilen? Ønsker du å viderekoble samtaler til Mobilsvar når du har slått av mobilen eller er i område uten dekning kan du gjøre dette på din mobiltelefon. Gå inn på menyer for viderekobling eller tast **62*+4747230001# og ringetast. Du deaktiverer denne funksjonen med å slå ##62# og ringetast. Hvordan viderekobler jeg til Mobilsvar hvis jeg sitter opptatt i mobilen? Ønsker du å viderekoble samtaler til Mobilsvar når du snakker i mobilen kan du gjøre dette på din mobiltelefon. Gå inn på menyer for viderekobling eller tast **67*+4747230001# og ringetast. Du deaktiverer denne funksjonen med å slå ##67# og ringetast. Hvordan viderekobler jeg til Mobilsvar etter at mobilen har ringet i 5, 10, 15, 20, 25 eller 30 sekunder? Ønsker du å viderekoble samtaler til Mobilsvar etter den har ringt i 5, 10, 15, 20, 25 eller 30 sekunder kan du gjøre dette på din mobiltelefon. Gå inn på menyer for viderekobling eller tast **61*+4747230001**sekunder# og ringetast. Du deaktiverer denne funksjonen med å slå ##61# og ringetast. Du kan ikke velge annet antall sekunder enn det som er beskrevet ovenfor. Hvordan viderekobler alle samtaler til Mobilsvar? Ønsker du å viderekoble alle samtaler til Mobilsvar kan du gjøre dette på din mobiltelefon. Gå inn på menyer for viderekobling eller tast **21*+4747230001# og ringetast. Du deaktiverer denne funksjonen med å slå ##21# og ringetast. Kom igang med Tele2 Mobilsvar Som Tele2-Kunde har du abonnementsfri Tele2 Mobilsvar inkludert i abonnementet. For å ta i bruk Tele2 Mobilsvar ringer du 47 23 00 00 fra mobiltelefonen. Da får du en instruksjon på hvordan du bruker Tele2 Mobilsvar. Første gang du ringer Tele2 Mobilsvar vil du bli bedt om å velge en kode mellom 2 og 6 siffer. Koden bruker du når du ringer din Tele2 Mobilsvar fra en annen telefon eller når du ringer fra utlandet. Det er derfor viktig at du velger en kode som er lett å huske samtidig som den er vanskelig for andre å gjette. Sett opp din personlig velkomsthilsen Du kan legge inn en personlig velkomsthilsen på din Tele2 Mobilsvar ved å gjøre følgende: Tast [9] for å gå til hovedmenyen Tast [3] for endre Tast [1] for utgående Les inn din personlige velkomsthilsen, avslutt med [*] tast. Meldingsannonsering fra Tele2 Mobilsvar Når du mottar en SMS-melding fra Tele2 Mobilsvar med beskjed om at du har fått en eller flere meldinger, ringer du opp din Tele2 Mobilsvar på telefonnummer 47 23 00 00. Du får deretter følgende meldingsannonsering: Antall nye beskjeder Nye beskjeder avspilles Antall lagrede beskjeder Lagrede beskjeder avspilles Annonsering slutt Spesifkasjoner Tele2 Mobilsvar Max antall meldinger: 30 Max antall minutter med meldinger per mailbox: 180 minutter Max lengde per melding: 180 sek Uavspilte meldinger lagres: 7 dager Avspilte meldinger lagres: 14 dager Lagrede meldinger lagres: Nye 14 dager fra lagre er valgt. Avspilling av beskjeder fra Tele2 Mobilsvar Under avspilling kan du benytte disse tastene: Tast [0] for å ringe tilbake til den som har lagt igjen beskjed til deg Tast [1] for å spole tilbake 8 sekunder Tast [1][1] for å spille av hele meldingen fra begynnelsen Tast [*] for å spille av forrige melding Tast [3] for å spole fremover 8 sekunder Tast [3][3] for å spole helt til slutten av meldingen Trykk [#] for å gå videre til neste melding Tast [4] for å lagre en melding og gå videre til neste melding Tast [5] for å slette en melding og gå videre til neste melding Tast [2] for å avspille telefonnummeret til avsender Tast [6] for å få tilsendt telefonnummeret til avsender på SMS Tast [9] for å gå til hovedmenyen Tast [8] for hjelp Ved å taste [8][8] får du en generell presentasjon av Tele2 Mobilsvar. Ved å taste [8][8][8] kommer du tilbake til presentasjonen du fikk høre første gang du ringte din Tele2 Mobilsvar. Denne er enkel og forklarer deg hvordan du bruker Tele2 Mobilsvar. Ringe Tele2 Mobilsvar fra fasttelefon Ønsker du å ringe mobilsvar fra fasttelefonen, eller en annen mobiltelefon ringer du 47 23 00 01 (tast deretter inn ditt mobilnummer [#] mobilsvarpassord [#] for å få tilgang til din innboks). Viderekobling til Tele2 Mobilsvar Det er viktig å notere seg at når man viderekobler mobiltelefonen til Tele2 Mobilsvar er det sistnevnte nummer som skal brukes: 47 23 00 01. Mobilsvar fra utlandet +47 47 23 00 01 Hva koster det å ringe til Tele2 Mobilsvar? For samtlige privatabonnementer koster det 0,89 kr. per minutt å ringe til Tele2 Mobilsvar. Normal startavgift per samtale tilkommer. Startavgiftens størrelse er avhengig av hvilket abonnement du har. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Takk for svar, men hvordan får jeg viderekoblet til mobilsvar hvis jeg trykker "nei" når noen ringer. Istedenfor opptattsignal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå