rew123 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Eg fikk min Dell 6400 i dag, men slite med visse problemer. Eg la inn Online Adsl, og satt i nettverkskabelen. Men det står i feilmeldinga, når eg prøve å logga på, at enten er det feil med en driver eller så er bynummeret feil. Kan dette stemme? For eg har bare fulgt "neste" osv.. og la inn komplett adsl pakke.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei! Forsøk med nye drivere til nettverkskortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Prøver igjen eg, etter å snakket med noen om problemet. No har eg to maskiner, ei stasjonær og de nye bærbaren fra Dell (6400). Eg har online Adsl, og har ein nettverkskabel til stasjonære. Men nå prøver eg å få til bredbånd på den berbare. Eg har prøvd å installera Online Adsl på den bærbare og, men då får eg feilmelding der det står at muligens er bynnummeret feil, ellers så e drivarane gamle. Men koss kan drivarane vera gamle når maskino er heilt ny? Har prøvd å avinnstallera online adsl, også bare putta nettverkskabalen i når eg har kobla til på den stasjonære, men det funke heller ikkje. Nettverkskortet (broadcom) er aktivert. Noen som veit ka som e galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå