ttt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mens Sony mottar kritikk frå alle hold vedrørende PS3, har det for ein gongs skyld dukka opp litt nytt som kan vere interessant. På PS3 sine amerikanske sider er det ein Applelogo strategisk plasert på PS3en. Bilete: http://www.joystiq.com/media/2006/07/sony_..._what_large.jpg Sony skal visstnok kommentere på dette seinare i dag. Mest sannsynleg er det ikkje noko av betydning, men det kan no vere artig å spekulere litt om andre ting, og ikkje bare kven som vinn "krigen". Link til artikkel om saka: http://www.joystiq.com/2006/07/07/wtf-appl...on-ps3-website/ Kan det vere ein avtale mellom Apple og Sony? Kanskje Mac-brukarar vil få ekstra fordelar. Kva trur folket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 siden sonys PR avdeling ikke visste om dette og at det ble fjerne straks de ble gjort oppmerksom på det kan man vel anta at dette var en feil og ikke betyr et samarbeid mellom apple og sony Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sikker bare eit "uskyldig" peik fra designerene sin side. Men det hadde vert intressant om det hadde vert noe i det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok mest sannsynleg ikkje noko i dette, men tenkte det kunne vere fint med ein diskusjon om noko litt positivt rundt Sony. Trur dei kan trenge det, spesielt med tanke på rasisme beskyldningane dei har fått mot seg i det siste. Om det ligger noko bak dette, tviler eg på at PR-avdelinga ville fortalt alt om det via e-post til ei spelside. Dei ville nok prøvd å halde det hemmeleg litt til. Men dette blir jo bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja når man er inne på den "rassistiske" reklamen om PSP, eg skjønner ikkje at den slapp igjennom kontrollen for å si det slik. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Rasistisk PSP reklame? Det har godt meg hus forbi, noen som vil dele historien med meg? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja når man er inne på den "rassistiske" reklamen om PSP, eg skjønner ikkje at den slapp igjennom kontrollen for å si det slik. 6452384[/snapback] Har du sett hele reklamen? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vel, det er jo kansje litt realistisk også. Med tanke på hvordan XBOX 360 spillere sømløst kan spille sammen med Vista brukere. Kansje Apple sitt nye OS vil få noe lignende. Uansett, blir spennende å se hva Sony sier. Lenke til kommentar
KidFromTheBlock Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vel, det er jo kansje litt realistisk også.Med tanke på hvordan XBOX 360 spillere sømløst kan spille sammen med Vista brukere. Kansje Apple sitt nye OS vil få noe lignende. Uansett, blir spennende å se hva Sony sier. 6453516[/snapback] ja dette kunne jo åpnet for nye og fantasstiske muligheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg sier at dette ser ut som en ganske elendig Photoshop/Flash-jobb, måten ikonet dukker opp på er egentlig grunn god nok til å annta at dette er bullshit. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mulig jeg er skikkelig treig nå, men jeg ser ingen apple-logo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja jeg så den så vidt nå, når jeg hadde forandra lysstyrken på skjermen. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg sier at dette ser ut som en ganske elendig Photoshop/Flash-jobb, måten ikonet dukker opp på er egentlig grunn god nok til å annta at dette er bullshit. 6453814[/snapback] Et reklame selskap som tenkte dem skulle spare penger på gjenbruk av effekter kanskje. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 grunnen til at den kom fram er at de hadde brukt en demo versjon av Apples program Shake. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror og håper dette aldri skjer. Sony og Apple er konkurrenter, tross alt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja når man er inne på den "rassistiske" reklamen om PSP, eg skjønner ikkje at den slapp igjennom kontrollen for å si det slik. 6452384[/snapback] Er ikke bare Sony som driver med litt provoserendes reklamer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 grunnen til at den kom fram er at de hadde brukt en demo versjon av Apples program Shake. 6455334[/snapback] Det er ikkje grunnen, jf. artikkelen eg linka til i første innlegg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja når man er inne på den "rassistiske" reklamen om PSP, eg skjønner ikkje at den slapp igjennom kontrollen for å si det slik. 6452384[/snapback] Er ikke bare Sony som driver med litt provoserendes reklamer. 6456325[/snapback] Dette må da være en slags "mock-up" etter alt dette PSP tullet?Interesse-organisasjoner for overvektige i USA/UK hadde nok gått berserk hadde den reklamen der eksistert. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Dette må da være en slags "mock-up" etter alt dette PSP tullet? Jepp, er CTRL+ALT+DEL som står bak. http://ctrlaltdel-online.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå