Gå til innhold

Ringetone-abbonement på medieplazza/tunetogo

Anbefalte innlegg

Prøvde å laste ned en mp3-spilletone bare for å prøve ut hvordan dette fungerer, men hadde så plutselig meldt meg på et abbonement som kostet 30 kroner uka.

Nå lurer jeg på en rekke ting.

For det første: Er det noen som har positive erfaringer med noe slikt abbonement? Ideen er jo grei nok; uendelig nedlasting hver uke du betaler 30,-, og du fortsetter å betale til du sier stopp.

Men: Det er litt dumt at jeg ikke finner hvilket nummer jeg skal sende "stop" til for å stoppe abbonementet.

Og: Når jeg ikke får tjenesten til å fungere (sannsynligvis pga kompabilitetsproblemer ift den mobilen jeg oppgav å ha, Nokia 6230i, ift den mobilen jeg faktisk har 6233, som ikke stod i deres liste, og dessuten oppgav jeg netcom som operatør, fordi de ikke hadde chess som mulighet), vil de da kunne kreve abbonementsavgiften fra meg?

Er det noen andre enn meg som synes at oppsettet på medieplazza/tunetogo fanger deg litt for raskt inn i tjenesten?

Endret av trygvan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mail er en idé, mens å sende stop hjelper lite når jeg ikke kjenner nummeret, som sagt.

>Lykke til. Takk

Noen som har noen erfaringer med tunetogo? Positive/negative.

Edit: Etter å sende mail til tunetogo fikk jeg nokså raskt god behandling, og ble meldt ut. Vet ikke om jeg må betale for den tjenesten jeg ikke klarte å betale å bruke, men de 30,- har ikke så veldig mye å si. Mao. ønsker å "frikjenne" tunetogo med dette.

Endret av trygvan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...