samye83 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skal nemlig kjøpe meg dvi til hdmi kabel til lcd tv'en(koblet til en pc), men på ebay er det mange kabler med betegnelsen hdmi-dvi også. Er det likegyldig hvilken av de kablene jeg velger? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 på clas ohlson har de overganger, og det er nok en del kabler i prisguiden så sparer du frakt. Men det er som du sier mye av det samme, skal nok gå bare kontaktene stemmer =) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 jeg har tenkt til å kjøpe fra ebay, derfor er det bra å være sikker først. Har tenkt på de monster kabelene, de er jo av høy kvalitet. Men har kvaliteten på kablene veldig mye å si for grafikken? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 det har litt å si ja, men man merker det først over lange avstander, så en meter burde ikke være noe problem. Pas på for forfalskninger, det er haugevis av dem på ebay Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Vet ikke om en meter rekker, trenger iallfall 2m. Men da skal jeg passe meg slik at jeg ikke får katta i sekken, hehe. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå