The_Darkness Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei. vel, dum som jeg var i går så jeg det for godt å "burne litt", men kom ikke langt. like etter at prosessen hadde startet slapp giret, og bilen sto på en måte i fri selv om den sto i gir og det rant stoore mengder olje. Etter dette gikk bilen på tomgang, og får fint satt den i div gir uten problemer, men dersom jeg prøver å kjøre bare kveler den seg. så, det jeg lurer på er om girkassa mi har tatt kvelden, eller om det bare er en ledning/pakning e.l som har sprukket? Det er forøverig en 3'r Golf. Takker for alle svar her, vil nødig koste på møkkabilen ny girkasse. Mvh Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Au da, ikke bra. Møkkabil når den ikke tåler børning Edit: Du får brukte kasser for rundt 3 lapper Endret 7. juli 2006 av kremt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Etter herjing fra 30jan. til 15.mars klarte jeg å rasere en 20 år gammel kasse. Dette også Golf2Syncro. Da rant det også Olje fra venstre aksling. Dette skjedde i et pådrag fra 2 til 3 gir på isen. Kjedelig skue med en dam av olje under bilen, men etter 1. mnd hadde jeg den tilbake med ny kasse. Enda ikke klart å drepe denne,, men det kommer vel med Snøen vil jeg tro Lenke til kommentar
jallar8 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sol å planethjul akslingene dine som har tatt kveld tenker jeg ,med andre ord ny boXXX Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 hehe, fikk sett godt på bilen på et verksted idag, og da var det et digert høl i kassa, så må nok kjøpe en ny gitt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hehe, fikk sett godt på bilen på et verksted idag, og da var det et digert høl i kassa, så må nok kjøpe en ny gitt 6453352[/snapback] Du får ta godt vare på bilen gutt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hehe, fikk sett godt på bilen på et verksted idag, og da var det et digert høl i kassa, så må nok kjøpe en ny gitt 6453352[/snapback] Samme som mi,,, dele var skutt ut i clutsjhuset Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 hehe, fikk sett godt på bilen på et verksted idag, og da var det et digert høl i kassa, så må nok kjøpe en ny gitt 6453352[/snapback] Du får ta godt vare på bilen gutt 6453863[/snapback] hehe ja tenker jeg gjør det heretter gitt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hehe ja tenker jeg gjør det heretter gitt 6458529[/snapback] Ikke bilen sin feil at du ødela den vet du Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 hehe ja tenker jeg gjør det heretter gitt 6458529[/snapback] Ikke bilen sin feil at du ødela den vet du 6459116[/snapback] joooda, vi sier det vi. skrotbil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå