grendel Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg skal kjøpe nytt MB, CPU og RAM Resten har jeg, P4 basert 1.7 i845 chipset Jeg vil nå over på noe kjappere, og vurderer følgende: Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Abit SA7 Hovedkort for S478/533mhz 256MB DDR XMS2700non-ECC, unbuffered, CAS2 Men, jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om MB. Har lest en del på forumet for å prøve å bestemme meg, men jeg blir bar enda mer usikker. Jeg trenger et stabilt kort, uten fix faxerier. Jeg liker abit og asus, men klarer ikke å bestemme meg. Kan noen foreslå et MB til meg som er stabilt og som har greie features. Asus p4pe (eller noe sånt) Epox? MSI? ... blir sprø G Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 MSI har noen gode kort, har hatt 2 stk de siste 6 mnd og er meget fornøy, byttet av kort kommer ikke av feil men av ønske om bluetooth Har nå MSI 845E MAX2-L med bluetooth i tillegg Har også lest en del om disse korta og de får generelt god omtale, men hvis du ikke trenger lan og slikt på kortet så anbefaler jeg deg å velge et uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå