Gå til innhold

Kan ikke slette utskriftsjobber..eller skriver..

Anbefalte innlegg

Den bærbare vi har stående kan ikke slette utskriftjobbene, da kommer det bare 'feil i explorer.exe, vil du sende feilmelding blablabla..' Jeg prøvde å slette skriveren, da skjedde det ingen ting.

Pc'en var innstilt på PRTmate port, fordi jeg skulle prøve å få den til å funke i nettverket vårt (ADSL boks-BB Router-PC1 og PC2) det funka ikke. Jeg hadde satt den til å skrive ut noe, det kom da ingenting, fordi den stod på PRTmate, men den var plugga inn i LPT1. Jeg bytta om slik at den var innstilt på LPT1, og så kommer vi til avsnittet over.

Skriveren er en HP Laser Jet 6L, pc'n er en P4 ??mhz, radeon 7500 mobility, og 256mb ram. I nettverket fungerer alt ellers helt fint.

noen som er smarte og kan hjelpe her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte ny datapark på ett sted jeg hadde siviltjeneste, blant annet med to HP skrivere plassert på to forskjellige steder. Den ene maskinen klarte ikke å skrive ut på begge skrivere, bare på den ene. Og fortsatt så står det ett dokument i kø på den maskinen som ikke kan skrives ut. Vi får samme feilmelding når vi prøver å slette den fra utskriftskøen. Den står jo bare der og gjør ingenting så det er bare irriterende liksom.

Så det virker som det er ett problem med HP's drivere (de bruker AMD baserte maskiner med XP Home).

Lenke til kommentar

Xp er noe dritt i nettverkog slikt for uinvidde som meg. win98 var så enkelt... Du har sikkert prøvd å skrive ut fra en annen maskin og så har ikke utskriften virket, og nå lar ikke xp deg endre utskriftsjobben siden du ikke har rettighetene til det. Formater dritten og sov godt i morgen er det beste jeg kan si. Ellers må det være at du setter opp nettverket igjen og hvis det jeg sa er rett tar du og sletter jobben via pcn som lagde den hvis den fortsatt eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...