Gå til innhold

Hvor mye er maskina mi verdt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvor mye pcen min er verdt:

amd 2600+

1024ram pc 2700

80gig IDE

Asus HK med 2 x sata +++ Veldig godt hk

Normalt kabinett, med en 400 watts psu

cd rom

Noen ideer for mye jeg kan selge den for på Finn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Du kan legge den ut for 4,5k.Men det er ikke sikkert du får så mye for den :)

6451743[/snapback]

4,5k var vel å ta i litt for mye... 2k tenker jeg

Lenke til kommentar
Jeg prøver og legge den ut til 4000 så får vi se om det fugerer.

Hvordan fungerer egentlig qxl? Vanskelig?

6463008[/snapback]

Naida :) qxl er lett det :) Ein starter ein "nett auksjon" som varer i 10 dager og koster ca.8 kr og da fekk du også legge ut med bilde, trur gjeddna dei fyrste auksjonane er gratis og.. Men det ser du no.. Er veldig lett å legge ut ting på qxl.:)

Lenke til kommentar
takker takker.. Må man selge det om man ikke har en minstepris>?

6469098[/snapback]

Det velger du selv. Du kan bestemme om den skal ha en minstepris hvor man ikke vinner auksjonen før minsteprisen er oppnådd, eller om du skal ha en auksjon hvor den som byr høyest vinner.

Tror ikke du skal sette minstepris fordi da vil folk automatisk lukke vekk auksjonen. Sett startprisen på 2500,- ;) Så får du håpe det blir flere bud som, sånn at du kommer opp til en drømmepris på 4k. Noe jeg tviler sterkt på. Men det finnes dumme folk der ute.

Du er heldig om den går for 2,5k

Lenke til kommentar
4000kr var drøyt, får jo mer pc for 4000kr nytt.

6469116[/snapback]

Det finns noen som ikke er like smarte som alle datanørdene her på forumet :roll:

Den er jo en helt greit maskin, til og med nye kjølere overalt:) Arctic cooling ogen spikeskjøler..

Den kan jo brukes som server. Men det er jo ikke jeg som bestemmer det da :whistle:

Håper jeg får 4 k

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

hva er det dere egentlıg sier? at man skal lure andre som ikke har like mye peiling paa pc? det er latterlig. overprise varer for aa fınne noen som ikke har peiling er noe jeg helst ikke ser forbundet med dette forumet og kjennere generelt... jeg har ikke lyst til aa lure noen!

Lenke til kommentar
4000kr var drøyt, får jo mer pc for 4000kr nytt.

6469116[/snapback]

Det finns noen som ikke er like smarte som alle datanørdene her på forumet :roll:

Den er jo en helt greit maskin, til og med nye kjølere overalt:) Arctic cooling ogen spikeskjøler..

Den kan jo brukes som server. Men det er jo ikke jeg som bestemmer det da :whistle:

Håper jeg får 4 k

6470889[/snapback]

Du spurte om hva den er verdt, ca 2000kr, men ja, du kan gjerne ta dobbel pris for den hvis du finner noen som er dumme nok på QXL eller noe.

Lenke til kommentar
hva er det dere egentlıg sier? at man skal lure andre som ikke har like mye peiling paa pc? det er latterlig. overprise varer for aa fınne noen som ikke har peiling er noe jeg helst ikke ser forbundet med dette forumet og kjennere generelt... jeg har ikke lyst til aa lure noen!

6470914[/snapback]

Nei men her på forumet betaler de det minste man kan om det er mulig. Mens andre (Finn/qxl) vill gjerne ha en maskin som fungerer og alt er i perfekt stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...